اخبار داغ

فرمانده تیپ ۱۷۷ ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس غیورمردانه حماسه آفرید

ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس غیورمردانه حماسه آفرید
سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی گفت: غیورمردان ارتش در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقـابل تمامی قدرت های روز جهان آب‌دیده شدند و سـربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش بـه ارمغان آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی، فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار  صبح توس؛ اظهار داشت: روز ارتش یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص گـذاشتند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.وی تصریح کرد: آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی دلیر مـردانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

فرمانده تیپ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش با تبریک فرا رسیدن روز ارتش، گفت: باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا، جهت گیری برنامه ها بر این منوال بود که  شور و اهمیت برگزاری مراسم ۲۹ فروردین و دهه ارتش هرچه با شکوهتر برگزار شود.

وی تاکید کرد: تبلیغات میدانی در سطح پادگان ها، شهرک کوی سازمانی،، اماکن و معابر شهر، مسابقات و برنامه های متنوع در بستر فضای مجازی از جمله برنامه ها دهه ارتش، است..

وی با ابراز خرسندی از اینکه شوق و مشارکت خانواده ها، جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی ستودنی است، خاطرنشان کرد: شکل و ساختار برنامه‌ها به گونه‌ای است که عمده فعالیت‌های فرهنگی با همت خانواده کارکنان انجام می‌شود تا انسجام و همدلی در جامعه نیز نمود بیشتری داشته باشد.

مرادی از  محفل انس با قرآن بصورت زنده، تجدید میثاق با آرمان های شهدا در جوار شهید گمنام تدفین شده در شهرک سازمانی،، اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ، برگزاری مراسم جنگ شادی ویژه کارکنان و خانواده ها و همچنین سربازان مستقر در مناطق مرزی، تجلیل از خانواده های موفق در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی،، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی در بستر فضای مجازی گوشه ای از برنامه های دهه ارتش در سال جدید خبر داد.

برنامه های ایام بزرگداشت ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان از روز ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز و تا سوم اردیبهشت ماه سالروز شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه