اخبار داغ

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

مردم قائل به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیستند!/اسدآباد هفته آینده در آستانه قرمز شدن

مردم قائل به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیستند!/اسدآباد هفته آینده در آستانه قرمز شدن
دکتر عاطفه سمائی با بیان اینکه مردم همچون ایام گذشته به رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری و ... قائل نیستند، گفت: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده وضعیت اسدآباد هم قرمز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، دکتر عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شیب فزاینده و تصاعدی ابتلای کل کشور، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد هم دچار افزایش ابتلا و بستری شده، به‌طوری‌که متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌ها در تعطیلات نوروزی، حجم انبوه مسافرین نوروزی در شهر و برگزاری مراسم‌های عروسی نیز مزید بر علت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ما آمادگی پذیرش و بستری بیماران در سه سطح را داریم، افزود: ظرفیت اکسیژن ساز، دارو و تجهیزات بیمارستان جوابگوی نیاز شهرستان در شرایط بحرانی هست اما مشکلی که وجود دارد در خصوص افزایش بار مراجعات است که احتمال ابتلا در پرسنل را نیز بالا می‌برد.

,

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: از سوی دیگر بیمارستان نیز مجبور می‌شود خدمات غیر اورژانس و غیر تنفسی را مثل جراحی‌های الکتیو به حالت تعلیق درآورد.

,

وی با بیان اینکه طولانی شدن این اپیدمی منجر به خستگی و حساسیت‌زدایی در جامعه شده، گفت: مردم همچون ایام گذشته به رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری و ... قائل نیستند، حتی در زمان مراجعه به بیمارستان نیز هم توجهی به استفاده از ماسک ندارند.

,

سمائی با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود هفته آینده وضعیت اسدآباد هم قرمز شود، گفت: هفته بعد تا ابتدای اردیبهشت‌ماه در بیمارستان شرایط بحرانی را خواهیم داشت و اگر مردم همت کنند امیدوارم در اردیبهشت‌ماه شیب کاهشی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه