اخبار داغ

توسعه کارخانه سیمان و سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا و روستایی توسط بنیاد مستضعفان در نهاوند

توسعه کارخانه سیمان و سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا و روستایی توسط بنیاد مستضعفان در نهاوند
نماینده نهاوند در مجلس در خصوص ایجاد طرح های اشتعال زا در مناطق روستایی در جهت توسعه شهرستان با رئیس بنیاد مستضعفان دیدار و گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: پیرو ملاقات ها و جلسات قبلی با فتاح ریاست بنیاد مستضعفان مجددا دیداری جهت پیگیری مسائل مطرح شده در جلسات قبل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: در این دیدار بحث توسعه کارخانه سیمان نهاوند و همچنین حضور بیشتر بنیاد مستضعفان در طرح های اشتغال زای شهرستان پیگیری شد.

,

شهبازی با بیان اینکه شهرستان نهاوند در حوزه های مختلف دارای پتانسیل های لازم جهت سرمایه پذیری می باشد، ابراز امیدواری کرد با حضور بیشتر بنیاد مستضعفان و سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه شهرستان فراهم شود.

,

نماینده نهاوند در مجلس از ایجاد زیر ساخت های آب و برق برای استقرار صنایع سنگین در نهاوند خبر داد و افزود: با پیگیری ها و رایزنی‌ های صورت گرفته با وزارت نیرو و توانیر این شرایط مهیا شده است.

,

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی در شهرستان و مجموعه استان آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه گذاری را دارند و با همکاری بنیاد مستضعفان شهرستان در مسیر توسعه قرار می گیرد.

,

وی همچنین از دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: تأمین اعتبار امور فرهنگی و تجهیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این دیدار مصوب شد.

,

نماینده نهاوند در مجلس گفت: پیرو درخواست سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند مبنی بر ضرورت انجام کار فرهنگی و مساعدت و تقویت موسسات فعال در این زمینه و همچنین تأمین اعتبار لازم برای تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی نهاوند طی جلسه ای درخواست های فوق به صالحی وزیر فرهنگ اعلام شد.

,

وی با اشاره به اینکه این درخواست ها با موافقت وزیر فرهنگ همراه شد؛ اظهار داشت: بدیهی است رونق دوباره این مجتمع بزرگ، آرزوی تمام همشهریان و علی الخصوص جامعه فرهنگی و هنری شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه