اخبار داغ

صبح امرروز انجام شد؛

تجمع نیروهای آتش‌نشانی شهرکرد برای بازگشت مجدد به کار

تجمع نیروهای آتش‌نشانی شهرکرد برای بازگشت مجدد به کار
صبح امروز عده‌ای از پرسنل آتش‌نشانی شهرکرد مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری تجمع کردند و درخواست آن‌ها از مسؤولان مربوطه بازگشت مجدد به کار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ صبح امروز جمعی از پرسنل آتش‌نشانی شهرکرد که بنا به دلایلی از کار تعدیل شده بودند، در مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری تجمع کردند.

خواسته این آتش‌نشانان تعیین وضعیت شغلی آن‌ها از سوی شهرداری، شورای شهر و دیگر مراجع ذی‌ربط است.

نماینده این آتش‌نشانان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال 97 در آزمونی درون استانی تحت نظارت شهرداری شهرکرد، فرمانداری، سازمان آتش‌نشانی و نماینده استاندار چهارمحال و بختیاری شرکت کردیم.

وی افزود: در این آزمون بیش از 120 نفر شرکت داشتند که 30 نفر پذیرفته شدند.

نماینده این آتش‌نشانان ادامه داد: اردیبهشت سال 98 با ما تماس گرفته و اعلام کردند که در آزمون پذیرفته شده‌ایم و در دوره آموزشی شرکت کنید، که حدود 2 ماه نیز در این دوره شرکت کردیم.

وی عنوان کرد: نزدیک به هشت ماه در شیفت‌های عملیاتی کار کردیم البته حق و حقوقمان همان موقع هم به‌درستی پرداخت نمی‌شد.

نماینده آتش‌نشانان خاطرنشان کرد: قراردادمان به‌صورت قرارداد حجمی بود، دی‌ماه همان سال بود که اعلام کردند سر کار نیاید تا مشکلی که پیش آمده رفع شود.

وی اضافه کرد: اسفندماه سال 98 یک بازگشت به کار 10 روزه برای ما اعلام شد و بعد از 10 روز مجدداً اعلام شد مشکلی پیش آمده فعلاً سر کار نیاید تا مشکل رفع شود، البته متذکر شدند جایی شکایت نکنید تا درست شود.

نماینده آتش‌نشانان بیان کرد: همچنین مصوبه برگشت به کار از سوی فرمانداری اعلام شد که به‌هیچ‌وجه به آن عمل نشد.

وی تأکید کرد: درخواست ما از مسؤولان امر این است که سر کار برگردیم.

نماینده آتش‌نشانان تصریح کرد: نیرو آتش‌نشان کم دارند ولی به دلیل برخی مسائل شخصی در شورای شهر شهرکرد و پافشاری عده‌ای موجب بیکار شدن ما شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه