اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی:

۵۷۰۰ کارمند در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند

۵۷۰۰ کارمند در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند
علی بیگ زاده با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج‌هزار و ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی مبتلا به کرونا شده اند، گفت: از این تعداد ۱۳۱ نفر تحت درمان و ۲۰ نفر فوت و مابقی بهبود یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق اعلام وضعیت توسط ستاد کشوری کرونا تمام استان های کشور دچار کرونا انگلیسی شدند  و این ویروس با سرعت در حال انتشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

وی ادامه داد: تا ۱۹ فروردین سال جاری پنج‌هزار و  ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند که پنج هزار و ۵۶۰ نفر بهبود یافته، ۱۳۱ نفر تحت درمان و ۲۰ نفر جانشان را از دست داده اند که از این تعداد پنج نفر خانم بوده اند.

,

بیگ زاده اضافه کرد: براساس بخش نامه و دستورالعمل های دریافتی از ستاد ملی کرونا دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان در شهرهای با ‌وضعیت زرد و نارنجی با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی دستگاه های غیر ضرور با دو سوم ظرفیت پای کار باشند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درشهرهای با وضعیت قرمز که شامل بجنورد، اسفراین و شیروان است، حضور کارکنان در دستگاه های ضروری و خدمات رسان تا ۵۰ درصد و غیرضرور تا یک سوم تقلیل پیدا کند.

,

بیگ زاده یادآور شد: از مردم تقاضا می شود که در شرایط هشدار قرمز کرونایی برای کارهای غیرضروری به دستگاه های اجرایی مراجعه نکنند  و اموراتشان را به بعد موکول کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه