اخبار داغ

بیانیه ارتش؛

شهید سپهبد صیاد شیرازی فرمانده انقلابی و مدیری جهادی بود

شهید سپهبد صیاد شیرازی فرمانده انقلابی و مدیری جهادی بود
ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد شهید صیاد شیرازی،نوشت: نام این شهید به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی زبانزد و مورد احترام همگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی، نوشت:بی تردید مطالعه دقیق زندگی این فرمانده شجاع به ویژه  دوران حضور موثر ایشان در عملیات های دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف جنگ و تلاش خستگی ناپذیرش در سال‌های پس از دفاع مقدس در دستیابی به اهداف مهم نشر و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری و مبارزه با استکبار،  برای جوانان و به ویژه افسران و فرماندهان جوان  می تواند به عنوان  الگویی بسیار اثرگذار و راهگشای بسیاری از تصمیم های کلان در عرصه های دفاعی و عملیاتی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن بیانیه بدین شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

بیست و دومین سالگرد شهادت فرمانده شجاع و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که بخش مهمی از  دوران خدمت خود را در مسیر مبارزه ،جهاد و دفاع از آرمان های بلند ایران اسلامی پشت سرگذاشت و در این مسیر مزد فداکاری خود را با شهادت در راه خدا دریافت کردگرامی می داریم.

,

نام شهید سپهبد صیاد شیرازی نه تنها در ارتش که در نیروهای مسلح و ایران سربلند اسلامی به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی زبانزد و مورد احترام  همگان است. این شهید والامقام  با اخلاص و تفکر معنوی و هوشمندانه مبتنی بر دانش و بینش خود ضمن تحکیم و تقویت اقتدار ملی، توانست با تلاش خستگی ناپذیر و  فرماندهی مقتدرانه خود، پیروزی های متعددی را در میادین نبرد به ارمغان آورد.

,

بی تردید مطالعه دقیق زندگی این فرمانده شجاع به ویژه  دوران حضور موثر ایشان در عملیات های دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف جنگ و تلاش خستگی ناپذیرش در سال‌های پس از دفاع مقدس در دستیابی به اهداف مهم نشر و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری و مبارزه با استکبار،  برای جوانان و به ویژه افسران و فرماندهان جوان  می تواند به عنوان  الگویی بسیار اثرگذار و راهگشای بسیاری از تصمیم های کلان در عرصه های دفاعی و عملیاتی باشد.

,

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه ۴۸۰۰۰ لاله سرخ ارتش، اعلام می دارد در راستای  سربلندی،عزت، اقتدار، بالندگی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی همواره پا در رکاب بوده و با تأسی به فرهنگ والای جهاد و شهادت به آرمان های والای شهیدان بویژه شهید صیاد شیرازی جامه عمل خواهد پوشید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه