اخبار داغ

استاندار لرستان:

لرستان جزء ۱۲ استان دارای وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد

لرستان جزء ۱۲ استان دارای وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد
خادمی گفت: براساس اعلام ستاد ملی کرونا، لرستان جزء ۱۲ استان دارای وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه لرستان در مرحله صعودی پیک کرونا قرار دارد اظهار داشت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی شدت بیماری بیشتر می شود و در روزهای آینده احتمال افزایش تعداد مرگ بر اثر کرونا خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,
وی افزود: بر اساس گزارش وزارت بهداشت و درمان اکثر استان های کشور از جمله لرستان در مرحله صعودی پیک کرونا هستند و تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری نیز در حال افزایش است که پیش بینی می شود در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی شدت این بیماری در روزهای آینده بیشتر شده و در نهایت تعداد مرگ ناشی از کرونا افزایش یابد.
,
 
,
استاندار لرستان با تاکید بر رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان جزء ۱۲ استان کشور که دارای وضعیت خطرناک به لحاظ بیماری هستند، قرار دارد و متأسفانه نمودار کرونای استان در یک روند صعودی قرار دارد.
,
 
,
خادمی تصریح کرد: برای مهار این پیک تمهیدات مورد نظر اندیشیده شده و بیمارستانهای سطح استان بخش های بیشتری را برای درمان بیماران کرونایی آماده و تجهیز کرده‌اند.
,
 
,
وی بیان کرد: راه حل اصلی برای مهار این پیک رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم است و از آنها می‌خواهیم در صورت امکان از مراجعه به ادارات، حضور در تجمعات و برگزاری هرگونه مراسم خودداری کنند و اصناف نیز با توجه به اعمال محدودیت های هوشمند از دوشنبه گذشته، نسبت به تعطیلی فعالیت خود اقدام کنند تا بتوانیم از این موج نیز عبور کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/لرستان جزء ۱۲ استان دارای وضعیت خطرناک کرونا قرار دارد
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه