اخبار داغ

طی یک سال گذشته؛

۱۶ هزار تُن انواع آبزیان در آذربایجان‌غربی تولید شد

۱۶ هزار تُن انواع آبزیان در آذربایجان‌غربی تولید شد
مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته بیش از ۱۶ هزار تن انواع آبزیان در آذربایجان‌غربی تولید و روانه بازار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمد باقر قریشی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: آذربایجان غربی با وجود منابع غنی و متنوع رتبه اول کشور را در تولید و پرداخت ماهی از منابع آبی کشور دربین استان‌های غیر ساحلی را به خود اختصاص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: مازاد تولید آبزیان آذربایجان‌غربی علاوه بر مصرف داخلی در سال گذشته به میزان ۱۰۰ تُن به کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، روسیه و کشورهای اروپایی صادر شد.

,

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: با هدف حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان منابع آبی استان و ایجاد زمینه افزایش تولید در سالی که به تولید و پشتیبانی‌های مزین شده، علاوه بر حفظ پایداری تولید در مراکز موجود ، کنترل بهره برداری از منابع آبی تجدید شونده و ایجاد منبع های آبزی پروری بزرگ در نقاط مختلف استان در دستور کار است.

,

قریشی اضافه کرد: همچنین اجرای طرح‌های مکانیزاسیون در مراکز تکثیر و پرورش آبزیان در کنار توسعه مازاد در دستور کار شیلات استان قرار داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه