اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

۳۰۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور میاندوآب ـ سرچم اختصاص یافت

۳۰۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور میاندوآب  ـ سرچم اختصاص یافت
عیسی زاده گفت: برای تکمیل محور سرچم- میاندوآب و کنارگذر شمال غربی میاندوآب سه هزار میلیارد‌ ریال بودجه ختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید از روند پیشرفت اجرای پروژه جاده میاندوآب-میانه-سرچم و کنارگذر شمال غربی میاندوآب، گفت: طی بازدید میدانی از این پروژه‌ها که داشتیم، مشاهده شد که علی‌رغم همه مشکلات و شرایط آب و هوایی، این پروژه ها پیشرفت خوبی داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

وی با بیان اینکه در برخی قسمت‌‎ها پروژه آماده کارهای راهسازی است، افزود: در کل مسیر، یک پل اصلی که از بزرگترین پل‌ها در این مسیر بوده و ۲ پل ساده با تزریق اعتبار و تلاش پیمانکار پروژه این مسیر در کمترین زمان ممکن تکمیل شود.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی  گفت: برای تکمیل محور سرچم – میاندوآب و کنارگذر شمال غربی میاندوآب سه هزار میلیارد‌ ریال اختصاص یافته که یک هزار میلیارد ریال آن بودجه دولتی و ۲ هزار میلیارد ریال نیز توسط بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و ملت اختصاص یافته است.

,

عیسی زاده با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال به صورت نقد و اوراق به پیمانکار پروژه داده شده است، تصریح کرد: برخی مشکلات مانند سیمان، گازوئیل و معدن نیز حل شده است.

,

وی اظهار کرد: اقدامات لازم برای اتمام پروژه انجام گرفته تا هر چه سریع‌تر شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم میاندوآب و بازگشایی این مسیر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه