اخبار داغ

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

دولت مسئول ایجاد موج چهارم کرونا است/ مدیریت اجرایی کشور باید مانع مسافرت ها می شد

دولت مسئول ایجاد موج چهارم کرونا است/ مدیریت اجرایی کشور باید مانع مسافرت ها می شد
نماینده مردم رشت و خمام با تأکید بر اینکه مسئولیت ایجاد موج چهارم کرونا یقینا متوجه مسئولین و دولت مردان است، گفت: مدیریت اجرایی کشور با دولت است، دولت باید مانع مسافرت ها می شد و از ورود و خروج جلوگیری می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با موج جدید کرونا با ابراز ناراحتی از وضعیت قرمز کرونایی کشور و آمار بالای فوتی ها، اظهار کرد: بگر بخواهیم این بیماری از بین برود در مرحله اول باید زنجیره ارتباطات را قطع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تا زمانی که مردم ارتباطات شان را کم نکنند و گاهی بی تفاوت باشند اگر همه دولتمردان و مسئولین هم پای کار باشند باز هم نمی توان زنجیره کرونا را قطع کرد.

,

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید این زنجیره کرونا قطع شود مردم باید از مسافرت های غیرضرور و تجمعات خانوادگی بپرهیزند. ما در گیلان گزارش هایی داریم که افراد از شهرستان های دیگر آمده اند و در تجمعات خانوادگی کل خانواده را درگیر کرده اند.

,

احمدی در بخش دیگری از سخنانش به وظایف مسئولان در این رابطه اشاره کرد و افزود: دولتمردان و مسئولین باید یک سری الزامات و مقررات را وضع می کردند تا کار به اینجا نرسد. اجازه ورود و خروج را ندهند.

,

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر شاهد بودیم با سخت گیری های صورت گرفته از سوی مدیریت اجرایی کشور آمار فوتی ها کاهش یافته بود اما دوباره شاهد مرگ های سه رقمی و فاجعه کرونایی هستیم که حادثه تلخی است.

,

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تاکید کرد: مردم و مسئولین باید با هم همت کنند تا این زنجیره ویروس منحوس کرونا با عدم ارتباطات و تجمعات خانوادگی از بین ببرند.

,

احمدی با تأکید بر اینکه مسئولیت ایجاد موج چهارم کرونا یقینا متوجه مسئولین و دولت مردان است گفت: مدیریت اجرایی کشور با دولت است و دولت باید مانع مسافرت ها می شد و از ورود و خروج جلوگیری می کرد، باید در آستانه عید مانع مسافرت به خصوص مسافرت به استان های شمالی می شد و مردم هم باید همت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه