اخبار داغ

اظهار نظر یک متخصص داخلی درخصوص پیک چهارم کرونا؛

دولت سفرها را لغو نکرد/ مصوبات ستاد کرونا در حد حرف است

دولت سفرها را لغو نکرد/ مصوبات ستاد کرونا در حد حرف است
حسن گوشه گفت: مصوبات ستاد کرونا فقط درحد حرف است و هیچ نظارت عملی از روند انجام تعطیلی ها صورت نمی گیرد، در صورتی که در بسیاری از کشور ها قوانین محکم تری در مقابله با بیماری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آتش کرونا بار دیگر در حال زبانه کشیدن است و این موضوع درحالی صورت گرفته که قبل از شروع سال جدید جریان رو به افول این بیماری خبری خوشحال کننده برای کادر درمان و مردم بوده اما تدبیر های منفعت طلبانه دولت تدبیر و امید آتش این بیماری منحوس را شعله ور ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

موضوع شیوع دوباره کرونا در حالی رخ داده که براساس آخرین آمار های جلسه ستاد ملی کرونا در 25 اسفند ماه تنها 9 شهر کشور در شرایط قرمز کرونایی بودند و مابقی شهرها در آرامش زندگی خود را سپری می کردند که ناگهان تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه را شوکه کرد.

,

تصمیمی که بی اعتنا به التماس های وزیر بهداشت ازاجازه سفرهای نوروزی به شهرهای توریستی حکایت می کرد و مردمی که ساده انگارانه به تصمیم های دولت اعتماد کردند و دردامی افتادند که بسیاری از افراد بی گناه دیگر را نیز گرفتارکرد.

,

از سوی دیگر موضع تاسف بار دولت در ممانعت از برگزاری مراسم های مذهبی، جشن های اعیاد شعبانیه و اعتکاف و در مقابل اجازه سفر با اتوبوس و تورهای مسافرتی است که برای کشور اسلامی ما زیبنده و شایسته نیست.

,

بی تدبیری های دولت دیگر برهمگان آشکار است و نه تنها در بحث مقابله با کرونا بلکه در تمامی تصمیمات کلان کشور مشخص است که وزیران کابینه دولت تنها عروسک های خیمه شب بازی هستند که دست مایه تصمیمات منفعت طلبانه عده ای محدود هستند . 

,

حسن گوشه فوق تخصص بیماری های  ریه در گفت وگو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت کرونایی این روزهای استان گفت: متاسفانه موج چهارم کرونا شروع شده اما نسبت به موج های قبلی تلفات آن کمتر اما شیوع آن گسترده تر است و تقریبا تمامی بیمارستان های شهر تکمیل و روند ابتلا در حال افزایش است.

, مرآت,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت درمورد علت ایجاد موج جدید بیان کرد: شاید در ظاهر مردم پروتکل ها را رعایت نکردند، اما مقصر اصلی دولت است که مسافرت ها را ممنوع نکرد و در این شرایط اجازه مسافرت به شمال کشور را صادر کرد.

,

گوشه در ادامه وضع محدودیت های 10 روزه را چندان موثر ندانست و افزود: این مقررات تاثیر چندانی در کنترل بیماری ندارد؛ ضمن اینکه بسیاری از کسبه رعایت نمی کنند و به نظر می رسد مصوبات ستاد کرونا فقط درحد حرف است و هیچ نظارت عملی از روند انجام تعطیلی ها صورت نمی گیرد، در صورتی که در بسیاری از کشور ها قوانین محکم تری در مقابله با بیماری دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه