اخبار داغ

نماینده کرمان و راور در مجلس:

بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان واحدهای تولیدی به استان ابلاغ می شود/ نگاه ما به مدیران سیاسی نیست

بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان واحدهای تولیدی به استان ابلاغ می شود/ نگاه ما به مدیران سیاسی نیست
محمدرضا پور ابراهیمی گفت: بزودی بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف به استان ابلاغ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در کرمان اظهار کرد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم ها و مشکلات ناشی از شیوع کرونا به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی از آغاز تحولات اقتصادی بعد از تشکیل دولت سیزدهم خبر داد و گفت: درصورتی که نگاه به درون و استفاده از ظرفینت ها فراهم شود اطمینان داریم اقتصاد ایران مسیر خود را طی خواهد کرد.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موانع موجود در کشور در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است که موانع نرم افزاری نگاه و نگرش به نحوه فعالیت های اقتصادی در کشور است و نگاهی که رفع مشکلات را در بیرون جستجو می کند بزرگترین مانع در رشد و اعتلای اقتصاد کشور است.

,

وی از به کار بردن عنوان شعار برای نامگذاری های سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خودداری کرد و گفت: به کار بردن واژه شعار مفهوم محتوایی خوبی ندارد از این رو باید از نامگذاری سال به عنوان فرمان رهبری نام ببریم.

,

پورابراهیمی گفت: امروز اگر در کشور علیرغم تمام مشکلات و شرایط موجود توانسته ایم مقاومت کنیم به دلیل رویکرد مقاومت و عقبه جریان اعتقادی و فکری مردم است که در آیین تشییع سپهبد شهید سلیمانی به نمایش گذاشته شد.

,

نماینده کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه ارکان اصلی نظام مردم و رهبری هستند تاکید کرد: امروز حجت بر ما تمام است و رهبری فرمودند بروید بررسی کنید چه کارهایی می توان انجام داد و چه موانعی را می توان بر طرف کرد.

,

وی عنوان کرد: در ابتدا اثر تحریم ها زیاد هستند اما در دراز مدت می تواند این اثرات به صفر برسد بنابراین اگر دولتی عقیده داشته باشد حل مشکلات در گرو مذاکرات است آیا در راستای سرمایه گذاری های داخلی کاری انجام می دهد؟

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هنوز منتظریم آمریکایی ها با تغییر دولت می خواهد چه کند در حالی که به ما ربطی ندارد از این رو ما در حوزه مذاکرات نیز باید مطالبات مردم را بگیریم اما گره زدن به آن خطای راهبردی است.

,

وی تصریح کرد: امسال سال خاصی است لذا دعا می کنیم دولتی توانمند؛ کارشناس، مقتدر، عالم و معتقد به مسایل درونی سر کار بیاید و بتوانیم با همت و تلاش کارها را جلو ببریم، اول باید اعتقاد داشت بدون اتکا به خارج از کشور می توان کشور را ساخت.

,

پورابراهیمی اظهار کرد: زمانی برجام قبول شد برخی از مسئولان فکر کردند تحریم ها بر طرف می شود، اقتصاد درست و همه چیز تمام شد بنابراین نیازی به چین و روسیه و دیگر کشورها نداریم.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به پایان کار دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: نگاه ما به مدیران سیاسی نیست و مدیرانی که توانمندی و عملکرد خوبی داشته اند خارج از نگاه سیاسی دولت ها می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند، مدیران تا آخرین روزهای پایان دولت با جدیت فعالیت های خودشان را ادامه بدهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه