اخبار داغ

همزمان با چهلمین روز وفات مادر شهید شفیعی صورت گرفت؛

یاد ننه علی به صورت مجازی گرامی داشته شد

یاد ننه علی به صورت مجازی گرامی داشته شد
کرمانی ها #ننه_علی را به یاد سردار شهید شفیعی ترند کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، کاربران کرمانی شبکه اجتماعی در چهل روز وفات بانو پاک ذات مادر سردار شهید علی شفیعی، در فضای مجازی هشتگ ننه علی را در توییتر فارسی داغ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

با توجه به وضعیت شیوع کرونا، امکان تشییع و پس از آن برگزاری مراسمات یادبود برای این مادر شهید امکان پذیر نبود اما مردم قدرشناس کرمان در فضای مجازی یاد و خاطره بانو پاک ذات را گرامی داشتند.

,

, ,
علی شفیعی تنها فرزند این بانو در شهر کرمان به دنیا آمد. دوران ابتدائی و راهنمایی را با موفقیت پشت سرگذاشت. در این زمان پدر را بخاطر ابتلا به بیماری سرطان از دست داد و در کنار مادر رنج دیده خود به دست و پنجه نرم کردن با فقر ایستاد.
,
 
,
درسال ۱۳۵۶که یازده سال داشت کم و بیش در فعالیتهای انقلابی علیه رژیم ستمشاهی پهلوی شرکت می کرد، پخش اعلامیه، نوار و کتابهای امام(ره) درمسجد جامع را در سال بعد شروع کرد.
,
 
,
در سال ۱۳۵۷ فعالیتهای خود را با ورود به بسیج مسجد گسترش داد. با شروع جنگ تحمیلی پا به جبهه گذاشت و درسال ۱۳۶۲ وارد سپاه شد وعلاوه برحضور در عرصه جنگ در فعالیت های سیاسی مذهبی از جمله در گروه امر به معروف ونهی از منکر شهر کرمان هم شرکت داشت.
,
 
,
با حضور در جنگ با آن سن کم و بروز خصلت های بارزی چون مدیریت، تدبیر، اخلاص و عاشق بودن و بسیاری از خصلت های دیگر توانست خیلی زود یکی از فرماندهان جنگ و جبهه شود. در عملیات بدر- والفجر۸ کربلای ۴ شرکت فعال و نقش آفرین داشت.
,
 
,
سرانجام شهید علی شفیعی در ۴ دی ماه ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای ۴ در محور عملیاتی جزیره ام الرصاص براثر برخورد ترکش خمپاره به شهادت رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه