اخبار داغ

جزئیات محدودیت‌های فعالیت اصناف در پاوه اعلام شد

جزئیات محدودیت‌های فعالیت اصناف در پاوه اعلام شد
بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه چگونگی فعالیت اصناف در شهرستان پاوه را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهروز شفیعی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهرستان هیئت رئیسه اتاق در راستای وظایف شرعی و قانونی خود و همچنین در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی بازاریان، حلول ماه مبارک و نیاز اصناف به گذران حداقلی و جوابدهی به دیون بانکی و صنفی تصمیماتی را اتخاذ کرده اند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه افزود: بر این اساس تمامی مشاغل گروه ۱ از قبیل خواروبار فروشان، سوپر مارکت ها، قصابان و مرغ فروشان و میوه فروشیها،  رستوران ها، مصالح فروشان( کلیه رسته ها) ، تمامی مشاغل مربوط به خدمات اتومبیل (تعمیرگاه ها و یدکی فروشان )، تعمیرگاه  های لوازم خانگی و موبایل، رستوران ها و غذا خوری ها (بصورت بیرون بر )، قنادی ها بصورت بیرون بر و با رعایت پروتکل ها باز خواهند بود.

وی افزود: اما فعالیت رستوران ها و غذا خوری ها با شروع ماه مبارک مطابق دستورالعمل ماه مبارک خواهد بود .

شفیعی ادامه داد: مابقی مشاغل بصورت داوطلبانه تا شروع ماه مبارک تعطیل خواهند بود. شایان ذکر است با توجه به اینکه عملا در ماه مبارک رمضان مردم روزه دار و مسلمان شهرمان مطابق یک سنت و روند سالیانه اکثر زمان را در خانه سپری می کنند و عملا بازار نیمه تعطیل است بازار جهت گذران حداقل زندگی اصناف با رعایت کامل پروتکل ها به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: کلیه واحد های صنفی جهت جابجایی وسایل و ارسال کالا جهت فروش های اینترنتی خود شب ها به صورت درب بسته اجازه باز کردن مغازه ها را خواهند داشت.

شفیعی با بیان اینکه از شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف را در روند فعالیت مجدد یاری کنند و افزود: همگان واقفند که زمانی نزدیک به ۵ ماه کامل اصناف فعالیت داشتند،  اما چون ورود مسافر به شهرستان حداقلی بود و همچنین ده ها دلیل  دیگر ، بیماری کاملا کنترل شد. کاملا واضح است که یک درصد شرایط کنونی به اصناف بر نمی گردد. پس لطفا برادران و خواهران خود را در مجموعه اصناف، با رعایت مسائل بهداشتی مربوط به بیماری کرونا  تنها نگذارید.

وی خاطر نشان کرد: تمامی رستوران ها و مراکز فروش حلیم و آش که متقاضی خدمت رسانی به مردم شهرستان در ماه مبارک هستند حداکثر تا روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ جهت معرفی به بهداشت و اماکن و تعیین زمان بندی ها و قیمت ها در ماه  مبارک به اتاق اصناف مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پاوه/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه