اخبار داغ

سرخ‌ها پیش از اعزام به هندوستان چه گفتند؟

مطهری: هرکسی می‌گوید واکسن زده‌ایم، ثابت کند/ حسینی: امروز و فرداست که کرونا بگیریم

مطهری: هرکسی می‌گوید واکسن زده‌ایم، ثابت کند/ حسینی: امروز و فرداست که کرونا بگیریم
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اعزام به هند به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مطهری درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانید بازی کردن در آسیا فوق‌العاده سخت است و باید با یک برنامه‌ریزی خوب راهی مسابقات شویم. خدا را شکر این طراحی را داریم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره برگزاری بازی در هند، عنوان کرد: هوای آنجا خیلی مرطوب و دمای هوا 33 تا 38 درجه سانتی‌گراد است و بازی کردن در هند با این شرایط و کرونا خیلی سخت است. باید پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کنیم تا به مشکل بر نخوریم.
,
مربی تیم فوتبال پرسپولیس، درباره اینکه میزبان اعلام کرده بابت کرونا تضمینی نمی‌دهد و بیشتر باشگاه‌ها باید رعایت کنند، اشاره کرد: شرایط خیلی سخت است. سه روز یک بار باید بازی کنیم ولی برای ریکاوری استخر و سونای اختصاصی در اختیار نداریم و گفتند همه چیز آزاد است و اگر می‌خواهید استفاده کنید. هتل در شهری است که توریستی است اما ما باید خودمان را هماهنگ کنیم تا موفق باشیم.
,
مطهری درباره اینکه ساکت الهامی به نوعی اعلام کرده بود که پرسولیسی‌ها واکسن زده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه شرایط طوری شده که هرکسی به خودش اجازه می‌دهد اظهار نظر کند، آن هم اظهار نظری که هیچ‌گونه صحت و سلامتی در گفتار و کلام نیست و این خیلی زشت است. به نظر من مرجعی باید وجود داشته باشد که به این مسائل رسیدگی کند. مگر چنین ادعایی ندارند؟ باید ثابت کنند. این‌گونه خیلی زشت است که به هم تهمت بزنیم. این کار قشنگی نیست و باید درباره مسائل فنی صحبت کنیم. بهتر است راجع به مشکلات فوتبال و میزبانی‌ها صحبت کنیم نه اینکه برای یک بازی از سوژه‌های منسوخ‌ شده استفاده کنیم. خواهشم این است که رسیدگی کنند تا مشخص شود ما واکسن زده‌ایم یا خیر. با کسانی که این حواشی را ایجاد می‌کنند باید برخورد شود.
,
وی درباره اینکه کادر فنی کنونی پرسپولیس موفق شده در 50 بازی 100 امتیاز کسب کند، گفت: به تیم و هواداران و باشگاه تبریک می‌گویم. باید قدر همه مربیان ایرانی که خیلی به روز هستند را بدانیم. گل محمدی به غیر از پرسپولیس در تیم‌های دیگر نیز خوب کار کرده و مثمرثمر بوده است.
,
 
,
حسینی: امروز و فرداست که کرونا بگیریم!
,
 
,
سید جلال حسینی درباره سفر پرسپولیس به هند اظهار داشت: شرایط خوبی نیست و ما از صبح معطل هستیم. باید برویم و ببینیم در هند چه خبر است.
,
وی در مورد اینکه گفته می‌شود هندی‌ها برای سفر پرسپولیس کارشکنی کرده‌اند، گفت: حالا هر کسی هر کاری کرده متأسفانه این شرایط ماست. مطمئناً کار سختی داریم. وقتی هند میزبان می‌شود، وضعیت همین است.
,
کاپیتان پرسپولیس در مورد حریفان این تیم توضیح داد: حریفان سخت هستند. الوحده و الریان را که همه می‌شناسند. گوا هند هم حریف سختی است.
,
سید جلال حسینی در مورد اتهامی که در مورد واکسن زدن بازیکنان پرسپولیس مطرح می‌شود، عنوان کرد: امروز یا فردا می‌بینید که بازیکنان ما کرونا گرفتند و آنوقت متوجه می‌شوید چه کسی واکسن زده است
,
 
,
کامیابی‌نیا: واکسن قهرمانی زده‌ایم
,
 
,
کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به هند برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم‌های گوای هند، الریان قطر و الوحده امارات اظهار داشت: وضعیت ما خوب است که آخرین بازی لیگ را هم با برد پشت سر گذاشتیم و روحیه خوبی داریم. امیدوارم به هند برویم، نتایج خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.
,
وی درباره اینکه با توجه به شرایط کرونایی و اینکه قرنطینه‌ای هم در هتل وجود ندارد که کار بازیکنان را برای حفظ سلامتی سخت می‌کند، گفت: ما هم شنیده‌ایم شهری که در آن هستیم آزاد است و قرنطینه نیست. به هر حال خودمان باید رعایت کنیم و تا جایی که ممکن است با پزشک تیم هماهنگ می‌کنیم. بیرون که نمی‌رویم اما همه چیز را باید رعایت کنیم. هدف ما صعود از گروه‌مان است و به همین دلیل به هند می‌رویم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.
,
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حریفان این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: سه تیم دیگر، خوب هستند. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان می‌آیند، پتانسیل صعود از گروه‌شان را دارند. ما هم پرسپولیس هستیم و دوره گذشته فینالیست بودیم. امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
,
کامیابی‌نیا در واکنش به این صحبت ساکت الهامی که گفته گویا برخی تیم‌ها واکسن زده‌اند و با خیال راحت مسابقات‌شان را برگزار می‌کنند، اظهار داشت: بله، بازیکنان پرسپولیس همگی واکسن قهرمانی زده‌اند.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا واکسن کرونا هم زده‌اند یا نه، گفت: فعلاً که ما واکسن کرونا نزده‌ایم اما همانطور که گفتم واکسن قهرمانی زده‌ایم و در این چند سال هم از آن استفاده می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه