اخبار داغ

اوج بی تدبیری دولت در کنترل کرونا؛

موج سیاه کرونا در پیک چهارم نتیجه بی تدبیری دولت روحانی است/ستاد سیاست زده کرونا و پت و مت بازی دولت

موج سیاه کرونا در پیک چهارم نتیجه بی تدبیری دولت روحانی است/ستاد سیاست زده کرونا و پت و مت بازی دولت
با توجه به افزایش بی رویه تلفات جانی در همه شهرها و استانهای کشور، همچنین آلوده شدن کل کشور باید دستگاه های نظارتی ورود کنند و اظهارات ضد و نقیض مسئولین پیگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، موج چهارم کرونا باعث تعطیلی 10 روزه در کل کشور و همه اصناف شد و این در حالی بود که 15 روز تعطیلات عید نوروز می توانست شعله های این بیماری قرن را خاموش کند اما به بی تدبیری دولت به نقطه اوج شیوع کرونا تبدیل و آلودگی همه کشور را گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

تضادی بین مسئولین بهداشتی از جمله وزیر بهداشت و معاون شان با مجموعه سیاسی در خصوص پیک چهارم کرونا و وضعیت سیاهی که اتفاق افتاده است وجود دارد که در همه رسانه ها منتشر شده است.

,

این اتفاق در حالی همچنان رقم می خورد که حریرچی اعلام کرد: ما مخالف سفرهای نوروزی بودیم و عده ای که نمی توانیم نام ببریم گفتن سفرها باید انجام شود.

,

نمکی اعلام کرد: برای تحمیل برخی موارد سیاسی نگذاشتند نظر کارشناسی و علمی ما برای ممانعت از سفرهای نوروزی اعلام شود و آلودگی گسترده ای از جهت شیوع اتفاق افتاده و نقشه قرمز وضعیت خوبی ندارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان گفت: ستاد ملی کرونا با این عملکردی که دارد و همچنین دخالتهایی که رئیس جمهور در این قضیه دارد که برخی شهرها را آبی اعلام کنند با جان مردم بازی می کند.

,

وی افزود: از طرف دیگر مراکز مذهبی و معنوی را بیشتر تعطیل و مراکز تفریحی و سرگرمی را آزاد و با قیمت ارزان تر در اختیار قرار می دهند از مردم سلب اعتماد می شود و روزی مردم اصلا به قوانین ستاد ملی کرونا احترام نگذارند و کار خودشان را انجام می دهند.

,

فلاحی عنوان کرد: این گزینشی عمل کردن باعث می شود مشکلات عدیده ای پیش آید و کارشناس مذهبی هم چون در ستاد ملی کرونا نیست تصمیماتی که برای اماکن مذهبی می گیرند حجت نیست و چه بسا جای تشویش شده که چرا در اولین اقدام مراکز مذهبی و معنوی را تعطیل می کنند؟

,

وی افزود: ما نیاز به فعال شدن مراکز مذهبی را داریم و اجتماعات استانی و روشنگری ها، چرا که برای انتخابات 1400 دشمن فشارهایی را از درون و نفاق از داخل باعث خواهد شد نتایج خوبی نگیریم چرا که بصیرت افزایی در مراکز مذهبی ما صورت می گرد که در این رابطه باید تصمیمات درست گرفته شود و سیاسی نباشد.

,

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  گفت: متاسفانه اپیدمی کنترل نشد و مردم بی دفاع و دستگاه بهداشت و درمان مستاصل شدند بنابراین کسانی که مخالفت کرده باید مجازات شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه