اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

دولت عزم جدی برای کنترل کرونا ندارد/ برقراری سفرهای نوروزی آتش کرونا را شعله‌ور کرد

دولت عزم جدی برای کنترل کرونا ندارد/ برقراری سفرهای نوروزی آتش کرونا را شعله‌ور کرد
ابراهیمی با بیان اینکه دولت عزم جدی برای کنترل بیماری کرونا ندارد، گفت: جلوگیری از سفرهای نوروزی به مهار کرونا کمک می‌کرد اما با تجمعات و سفرها آتش کرونا شعله‌ور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دولت عزم جدی برای کنترل کرونا ندارد در حالی که می شد با محدودیت ها و اجرای قوانین لازم، از شیوع و گسترش بیماری جلوگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: قبل از ایام عید، وزیر بهداشت گوشرد کردند که در صورت سفر و تجمعات، بیماری شیوع پیدا می کند ولی متاسفانه اجازه داده شد که سفرها برقرار باشد و تجمعات و سفرهای نوروزی سبب شعله ور شدن بیماری کرونا در کشور شد.

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه ستاد کرونا باید پاسخگو باشد تصریح کرد: قبل از عید آمار ابتلا و مرگ و میر کمتر شده بود اما در ایام تعطیلات آمارها صعودی شد که لازم است با افرادی که تصمیم گرفتند سفرها برقرار باشد، برخورد شود.

, , ,

ابراهیمی عنوان کرد: متولی اصلی بهداشت در کشور، وزارت بهداشت است و باید طبق نظرات و تصمیمات وزارت بهداشت اقدام شود تا این بیماری مهار شود، باید توجه داشت که مدافعان سلامت در این مدت چه رنج هایی را متحمل شده اند که متاسفانه با سفرها و دورهمی ها مجدد سختی های آنها افزایش یافت.

,

وی بیان کرد: باید از سفرهای نوروزی جلوگیری می شد چرا که در این یک سال تجربه های زیادی کسب شده که اجرای محدودیت ها و عدم سفرها می تواند در کاهش شیوع کرونا موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه