اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز:

شهید صیاد شیرازی با اعتقاد به تفکر بسیجی بر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد

شهید صیاد شیرازی با اعتقاد به تفکر بسیجی بر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد
حجت‌الاسلام لرستانی با بیان اینکه ولایتمداری از خصوصیات بارز شهید علی صیاد شیرازی بود، گفت: شهید صیاد شیرازی بسیج را کانون توسعه فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانست و به تفکر بسیجی سخت اعتقاد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری نشانگر جایگاه افراد در تمام امور است، با داشتن روحیه همت مضاعف و کار مضاعف می توان داعیه ولایتمداری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری از خصوصیات بارز شهید علی صیاد شیرازی بود، افزود: این شهید بزرگوار بسیج را کانون توسعه فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانست و به تفکر بسیجی سخت اعتقاد داشت و با توجه به این روحیات بود که فرماندهان سپاه و ارتش یا سایر مجاهدان میادین دفاع ازجمله بسیجیان نیز به او علاقه ویژه‌ای داشتند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز عنوان کرد: همین روحیات معنوی، الهی و اخلاص در عمل و خدمت به مردم است که رابطه‌ای عمیق برقرار می‌کند تا جایی که مقام معظم رهبری بوسه بر تابوت آن شهید عزیز میزند و در حقیقت قدرشناسی خود را از این سردار سرافراز ارتش اسلام نشان می‌دهد.

, , ,

وی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی یک انسان معتقد به اخلاق الهی در بعد اسلامی و یک عاشق به‌تمام‌معنا بود، انسانی که عشق به خدمت و اسلام در وجودش موج می‌زد و امام خمینی(ره) در این راستا فرمودند فرمانده ارتش حال با فرمانده ارتش سابق زمین تا آسمان در طرز تفکر، در طرز عمل و در زندگی روزمره‌اش فرق دارد و لذا باید گفت تمامی صفات شایسته را آن عزیز سفرکرده دارا بودند.

,

لرستانی گفت: آنچه باعث شادی روح شهدا می‌شود، داشتن روحیه استقامت و شجاعت در برابر تهدیدات و عربده‌های دشمنان است، دشمن به بهانه‌های مختلف در اطراف کشور عزیزمان مستقر شد اما هیچ‌گونه وحشت و هراسی در دل ملت ایران ایجاد نکرد و مردم همچنان رسالت عظیم خود که پاسداشت خون شهدا است را به‌خوبی ادا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه