اخبار داغ

مدیرعامل بنیاد احسان؛

توزیع یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی/شناسایی نیازمندان

توزیع یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی/شناسایی نیازمندان
مدیرعامل بنیاد احسان گفت: یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سلیمانی در خصوص اقدامات حمایتی این بنیاد گفت: یک میلیون بسته پروتئینی معیشتی در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان‌های زلزله زده مانند سیستان و بلوچستان، بوشهر، سی‌سخت و خوزستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: همچنین ۸ هزار خانواده‌ای که سرپرست خود را از دست داده اند، خانواده‌های زندانیان، مادران باردار دچار سو تغذیه و کودکان زیر ۶ سال که با همکاری وزارت بهداشت شناسایی شدند جزو جامعه هدف ما برای کمک، حمایت و توزیع بسته‌های معیشتی بودند.
,
 
,
مدیر عامل بنیاد احسان تاکید کرد: بدین منظور ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
,
 
,
سلیمانی گفت: سازماندهی گروه‌های جهادی برای کمک در مناطق محروم و زلزله‌زده مانند سی سخت و حمایت از آنها برای ورود به بازسازی این مناطق از جمله اقداماتی بود که در نوروز امسال انجام شد.
,
 
,
وی به برنامه‌های سال جاری بنیاد احسان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های مختلفی برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده در نظر داریم و سعی داریم توسط گروه‌های جهادی این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
,
 
,
مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: تقویت گروه‌های جهادی متخصص و تنوع خدماتی که این گروه‌ها ارائه می‌دهند از دیگر اقدامات مهمی است که در سال جاری انجام خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار خیریه فعال اجتماعی با ما همکاری می‌کنند گفت: ۸۵۰۰ گروه جهادی با ما همکاری می‌کند که قصد داریم از طریق این گروه‌ها اقدامات خود را انجام دهیم.
,
 
,
به گفته سلیمانی، توزیع ارزاق و بسته‌معیشتی، شناسایی افراد نیازمند، توزیع جهیزیه، کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده و غیر از جمله اقداماتی است که در سال جاری اجرایی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه