اخبار داغ

رئیس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد؛

اجرای محدودیت‌ها کرونایی تاثیری در کاهش ترافیک نداشته است/ مرگ ۲۶ نفر به دلیل خاموشی معابر در سال گذشته

اجرای محدودیت‌ها کرونایی تاثیری در کاهش ترافیک نداشته است/ مرگ ۲۶ نفر به دلیل خاموشی معابر در سال گذشته
رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه رقم تصادفات منجر به فوت در ۱۱ ماه سال ۹۹، به ۵۶۰ تن رسیده؛ در رابطه با اجرای محدودیت‌ها کرونایی و تاثیر آن بر ترافیک تهران که از روز گذشته اعمال شده، گفت: به رغم اجرای این محدودیت ها، هنوز تاثیر محسوسی را در کاهش ترافیک مشاهده نکرده‌ام.
[

به گزارش  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نخستین نشست خبری خود پس از حلول سال نو متذکر شد که پلیس راهور تهران بزرگ  برای دومین سال متوالی در کاهش تصادفات و حوادث موفق عمل کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جزییات آمار تصادفات در سال گذشته 
, جزییات آمار تصادفات در سال گذشته , جزییات آمار تصادفات در سال گذشته ,
 
,
وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از تصادفات سال ۹۹ مربوط به عابرین پیاده بوده گفت: در این راستا اقداماتی توسط شهرداری تهران انجام شد تا توانستیم سهم عابرین پیاده را ۸ درصد کاهش دهیم.
,
 
,
سردار حمیدی با متذکر شدن این نکته که حدود ۴۴ درصد از حوادث سال گذشته مربوط به موتورسیکلت ها بوده، خاطر نشان کرد: این حوادث نسبت به سال‌های گذشته متاسفانه ۸ درصد افزایش داشته که با این وجود تردد موتورسیکلت در پایتخت افزایشی ۱۵ درصدی داشته است.
,
 
,
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تصادف با خودرو یادآور شد: ۱۶ درصد از تصادفات سال ۹۹ مربوط به خودروهای سواری است.
,
 
,
وی ادامه داد: در بهمن ماه سال گذشته ۲۶ نفر از هموطنان را به دلیل خاموشی بزرگراه‌ها از دست دادیم. با برگشت روشنایی به معابر این عدد کاهش پیدا کرد.
,
 
,
 
,
جان باختن ۴ مأمور پلیس راهور بر اثر کرونا 
, جان باختن ۴ مأمور پلیس راهور بر اثر کرونا , جان باختن ۴ مأمور پلیس راهور بر اثر کرونا ,
 
,
حمیدی خاطرنشان کرد: ۴ نفر از مأموران پلیس راهور بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و بیشترین آسیب را از ویروس کرونا این پلیس دید.
,
 
,
 
,
طرح موتوریار مانع انتقال موتورهای متخلف به پارکینگ شد
, طرح موتوریار مانع انتقال موتورهای متخلف به پارکینگ شد, طرح موتوریار مانع انتقال موتورهای متخلف به پارکینگ شد,
 
,
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۳۷ هزار موتورسیکلتی که باید به پارکینگ منتقل می‌شدند با اجرای طرح موتوریار به پارکینگ نرفتند.
,
 
,
وی گفت: در سال ۹۹ رقم تصادفات منجر به فوت به حدود ۵۶۰ نفر رسید البته باید صبر کنیم تا پزشکی قانونی آمار نهایی اسفندماه را اعلام کند.
,
 
,
 
,
سال ۱۴۰۰، سالی پرکار برای راهور تهران
, سال ۱۴۰۰، سالی پرکار برای راهور تهران, سال ۱۴۰۰، سالی پرکار برای راهور تهران,
 
,
حمیدی با اشاره به برنامه‌های راهور برای سال ۱۴۰۰ افزود: ساماندهی موتورسیکلت سواران، اجرای جدی تری طرح موتوریار، ساماندهی بار شهری، ساماندهی خودروهای جرثقیل‌دار و همچنین ساماندهی حوزه‌های مربوط به عابرین پیاده از اهداف ما در سال ۱۴۰۰ است.
,
 
,
 
,
 اصلاحات هندسی هنوز جای کار دارد
,  اصلاحات هندسی هنوز جای کار دارد,
 
,
رئیس پلیس راهور فاتب بیان کرد: در حوزه اصلاحات هندسی هنوز جای کار است و خیلی از زیرگذرها باید راه اندازی شود و خیلی از معابر نیاز به ایمن سازی دارد، همچنان نصب نیوجرسی در بزرگراه‌ها را دنبال می‌کنیم.
,
 
,
حمیدی گفت: تهران نزدیک به ۴ میلیون سفر کاری دارد، برای همین معیار ممنوعیت‌های ترددی را در استان تهران در نظر گرفته‌ایم نه شهر تهران؛ طبق قانون ساکنین هر شهر و استان باید پلاک بومی داشته باشند و افرادی که پلاک شان را تغییر نداده‌اند زودتر باید این کار را انجام دهند، اما فعلاً پلاک‌های غیربومی که در محدوده تهران تردد می‌کنند جریمه نمی‌شوند.
,
 
,
 
,
در جریان شکایت عنابستانی نیستم
, در جریان شکایت عنابستانی نیستم, در جریان شکایت عنابستانی نیستم,
 
,
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از شکایت آقای عنابستانی مطلع شده‌اید و کیفرخواستی علیه شما صادر شده است، گفت: من هنوز چیزی نشنیده‌ام.
,
 
,
 
,
هنوز اجرای محدودیت ها تاثیری بر ترافیک نداشته
, هنوز اجرای محدودیت ها تاثیری بر ترافیک نداشته, هنوز اجرای محدودیت ها تاثیری بر ترافیک نداشته,
 
,
رئیس پلیس راهور فاتب در پایان با اشاره به اجرای محدودیت‌ها کرونایی از روز گذشته و تاثیر آن بر ترافیک گفت: هنوز تاثیر محسوسی را در کاهش ترافیک مشاهده نکردیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه