اخبار داغ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خاستان عنوان کرد؛

انجام ۸۹ هزار بازدید طی اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی/ حمایت از ۳۴۰۰ خانواده در این طرح

انجام ۸۹ هزار بازدید طی اجرای طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی/ حمایت از ۳۴۰۰ خانواده در این طرح
افشین دلشاد از تشکیل ۱۴۵ تیم نظارتی با ۶۱۰ عضو خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۸۹ هزار و ۱۱۷ مورد بازدید انجام شده که ۳ هزار و ۲۲۲ مورد اخطاریه دریافت کردند و ۷۴ مورد پلمپ و همچنین ۲۱۷ منزل گندزدایی و ضدعفونی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین دلشاد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه از آغاز طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی تاکنون ۵۵ هزار و ۷۳۷ مورد تست کووید انجام شده است، گفت: لازم به ذکر است که ۹۴ تیم رهگیری با ۴۱۲ عضو تشکیل شده که ۳۰ هزار و ۸۰۰ تست سریع کووید ۱۹ توسط این تیم انجام شد و از این تعداد  یک هزار و ۱۷۹ تست مثبت شدند.

وی ادامه داد: تعداد ارجاع به مراکز منتخب کرونا دو هزار و ۲۵ مورد بوده که تعداد افراد معرفی شده برای انجام تست دو هزار و ۳۹۴ مورد بوده است.

دلشاد با اشاره به تشکیل ۳۶ تیم مراقبتی با ۷۵ عضو و  ۴۹۸ تیم حمایتی با یک هزار و ۴۲۳ عضو گفت: تاکنون ۴۹۷ مورد مراقبت در منزل انجام شده و  سه هزار و ۴۴۲ خانواده آسیب پذیر نیز حمایت شدند.

وی از تشکیل ۱۴۵ تیم نظارتی با ۶۱۰ عضو خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۸۹ هزار و ۱۱۷ مورد بازدید انجام شده که سه هزار و ۲۲۲ مورد اخطاریه دریافت کردند و ۷۴ مورد پلمپ شدند همچنین ۲۱۷ منزل گندزدایی و ضدعفونی شده اند.

دلشاد از مثبت شدن هفت هزارو ۳۲ تست سریع کرونا از ۵۵ هزارو ۷۳۷ مورد خبر داد و گفت: از چهار هزارو ۳۲۷ تست کرونای بیمارستانی ۷۷۲ مورد، از ۱۷ هزارو ۲۱۷ تست کووید در مراکز منتخب سرپایی، چهار هزارو ۷۵۶ مورد و از ۲۲۲ تست کووید واحد خصوصی ۱۴ مورد تست مثبت گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: تست کرونا همچنین در مراکز منتخب کووید ۱۹، واحدهای ارائه خدمت PCR و RDT  و منازل توسط تیم های رهگیری و مراقبتی طرح شهید سلیمانی انجام می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه