اخبار داغ

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان:

۲۶۰۰ آزمایش از ۵۵۰ نازل سوخت رسان خراسان شمالی انجام شد

۲۶۰۰ آزمایش از ۵۵۰ نازل سوخت رسان خراسان شمالی انجام شد
مجتبی شکوری گفت: در راستای تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال گذشته دوهزار و ۶۸۵ مورد آزمایش کمی و کیفی از تعداد ۵۵۰ نازل سوخت رسان موجود در خراسان شمالی به‌صورت دوره‌ای و موردی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی حائز اهمیت است، اظهار داشت: بنابراین در راستای تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال گذشته دوهزار و ۶۸۵ مورد آزمایش کمی و کیفی از تعداد ۵۵۰ نازل سوخت رسان موجود در جایگاه ها و مجاری عرضه فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی به‌صورت دوره‌ای و موردی صورت گرفته است.

وی افزود: این بازدیدها شامل دو هزار و ۳۹۳ مورد بازدید کنترل کیفی و ۳۹۲ مورد بازدید کمی از جایگاه های سطح استان بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : بازرسان و کارشناسان این شرکت به صورت مستمر و ۲۴ ساعته، جایگاه‌های سوخت استان را از نظر تطابق با استانداردها مورد بازدید کنترل کیفیت قرار می‌دهند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با تاکید بر کنترل مستمر بر عملکرد جایگاه‌های سوخت عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند نظرات، پیشنهادت و انتقادات خود را در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه