اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افزایش ۸۰۰ میلیاردی سرمایه گذاری در دروازه ملل/ تولید، پشتیبانی‌ و مانع زدایی؛ مهم ترین هدف بندر چابهار است

افزایش ۸۰۰ میلیاردی سرمایه گذاری در دروازه ملل/ تولید، پشتیبانی‌ و مانع زدایی؛ مهم ترین هدف بندر چابهار است
بهروز آقایی از افزایش ۸۰۰ میلیارد ریالی میزان سرمایه گذاری در بندر چابهار در راستای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: میزان سرمایه گذاری در بندر چابهار در راستای تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های این اداره کل در سال ۱۴۰۰ با افزایش افزایش ۸۰۰ میلیارد ریالی همراه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

آقایی افزود: انعقاد قرارداد سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های ارزش افزوده ای و صنعتی و نظارت بر بازنگری ۲ قرارداد سرمایه گذاری به منظور کاهش اثرات تحریم و کووید ۱۹ از برنامه هایی است که امسال در بندر چابهار مورد توجه قرار دارد.

,

 
وی با اشاره به رشد بهره وری سالانه به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های این بندر در سال جدید، افزود: ارتقای توان عملیاتی از طریق بهبود فرآیند تخلیه و بارگیری و خروج کالا و افزایش میزان سرمایه گذاری نیز با هدف تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد.
 
آقایی از پیگیری برنامه های اجرایی در راستای تولید، پشتیبانی و مانع زدایی به عنوان مهم ترین هدف بندر چابهار در سال جاری نام برد و گفت: امسال مدت زمان فرآیند انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری در این بندر استراتژیک به میزان ۱۰ درصد کاهش می یابد.
 
به گفته وی، ساماندهی تردد کامیون های حامل بار در بندر شهید بهشتی چابهار با کنترل ترافیک، ارتقای سطح ایمنی عملیات تخلیه و بارگیری، حمل و انبارش کالا و کانتینر به میزان پنج درصد نیز در اولویت برنامه های این اداره کل در سال ۱۴۰۰ قرار دارد.

این مقام مسئول، بهبود فرآیند امور دریایی و ایمنی عملیات دریایی و نظارت بر اجرای کامل تعهدات در قرارداد لایروبی و علائم کمک ناوبری و شناسایی و ارزیابی ریسک های عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری و فله خشک و مایع به میزان۱۰۰ درصد را از دیگر برنامه های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر چابهار اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه