اخبار داغ

خیزش زودهنگام حزب های جدید در همدان؛

مردم سردرگم از لیست های مختلف در انتخابات شورای شهر

مردم سردرگم از لیست های مختلف در انتخابات شورای شهر
نام نویسی ۴۰۸ داوطلب انتخابات شورای شهردر همدان نسبت به انتخابات دوره قبل ۶ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، 280 داوطلب به صورت حضوری در فرمانداری همدان، ۲۹ نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۵۷ نفر توسط اپلیکیشن موبایل و ۴۲ نفر با رایانه در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر این شهرستان نام نویسی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

۵۴ نفر از داوطلبان زن و ۳۵۴ نفر مرد هستند وتعداد داوطلبان زن نسبت به دور قبل انتخابات شوراها ۳ نفر و تعداد داوطلبان مرد ۱۹ نفر افزایش یافته است.

,

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه شورای شهر همدان ۱۱ عضو دارد، افزود: در انتخابات این دوره شورای شهر همدان ۳۵۴ داوطلب ثبت نام کرده اند که ۳۵ نفر آنها سابقه عضویت در ادوار پیشین شورا را دارند.

,

رد یا تایید صلاحیت هشتم اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ خواهد شد اما در این فاصله زمانی آنچه که از عملکرد نامزدهای ثبت نام شده بر می آید گویا زودتر از موعد مقرر و تایید صلاحیت شده اقدام به تهیه لیست های حزبی کرده و هر کدام در صدد اضافه شدن به لیست هستند

,

در این میان نامزدهایی نیز سردرگم هستند که مستقل اعلام کاندیداتوری کنند یا برای جمع کردن رای در لیست خاصی حضور پیدا کنند اما از طرف دیگر زدن برچسب هایی برای آنها گران تمام می شود

,

گویا دادن لیست خاطره ای خوش را برای اعضا رقم زده چرا که در دوره قبلی شورا یک لیست خاص رای آوردند اما انچه که در این میان به نظر می رسد شهروندان همدانی از عملکرد شورای فعلی راضی نیستند و این اهمال در رای آوردن لیست ها بدون تاثیر نیست.

,

ایجاد گروه هایی در فضای مجازی چون همنا، حزب موتلفه اسلامی، خیزش جوانان انقلابی در همدان به چشم می خورد که هر کدام فعالیت هایی را جداگانه دنبال می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه