اخبار داغ

با ادامه روند نزولی؛

کاهش ۹۷۷۵ واحد شاخص بورس/ ۳ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای

کاهش ۹۷۷۵ واحد شاخص بورس/ ۳ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز با ۹۷۷۵ واحد افت به ارتفاع یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحد رسید و ارزش معاملات حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز با افت شاخص و قیمت سهام‌ها آغاز بکار کرد و منفی بود.

, به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سهامداران بیش از ۲۹۱ هزار معامله در بازار سهام (بورس و فرابورس انجام دادند و مالکیت بیش از ۲ میلیارد و ۲۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.

, سهامداران بیش از ۲۹۱ هزار معامله در بازار سهام (بورس و فرابورس انجام دادند و مالکیت بیش از ۲ میلیارد و ۲۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی جابه‌جا شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۳۰۵۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۱۹۶۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۸۶ میلیار تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۹۷۷۵ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن نیز با ۸۳۳ واحد کاهش به ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۹۷۷۵ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن نیز با ۸۳۳ واحد کاهش به ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ واحد رسید.,

معامله گران در بورس تهران بیش از یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۲۲۷ هزار نوبت و به ارزش ۱۹۸۳ میلیارد  تومان معامله کردند.

,

نماد شرکت‌های ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدن و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۷۹ واحد کاهش عدد ۱۷ هزار و ۷۷۲ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۷۹ واحد کاهش عدد ۱۷ هزار و ۷۷۲ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۵۴۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۶۳ هزار معامله و با ارزش ۱۰۶۸ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری صبا تامین، شرکت آهن و فولاد ارفع و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه