اخبار داغ

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کرمانشاه:

کیفیت عسل تولیدشده در کرمانشاه قابل قبول است/ بیشترین تعداد زنبوردار در شهرستان‌های صحنه و کنگاور فعالیت دارند

کیفیت عسل تولیدشده در کرمانشاه قابل قبول است/ بیشترین تعداد زنبوردار در شهرستان‌های صحنه و کنگاور فعالیت دارند
اسماعیل پرویزی‌فر گفت: در همه شهرستان های استان کرمانشاه زنبورداران به منظور تولید عسل مشغول فعالیت هستند و بیشترین تعداد زنبوردار در شهرستان های صحنه و کنگاور فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل پرویزی فر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: در همه شهرستان های استان کرمانشاه زنبورداران به منظور تولید عسل مشغول فعالیت هستند و بیشترین تعداد زنبوردار در شهرستان های صحنه و کنگاور فعالیت دارند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کرمانشاه  افزود: تولید سالیانه عسل طی سال گذشته در استان کرمانشاه پنج هزار و ۷۲۱ تن بوده که از این نظر در سطح کشور در رتبه هفتم قرار گرفتیم.

پرویزی فر با بیان اینکه کیفیت عسل تولید شده در کرمانشاه قابل قبول است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم طی سال جاری میزان تولید عسل را به هفت هزار تن برسانیم.

وی عنوان کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در صورت تخصیص اعتبارات، تسهیلاتی را به زنبورداران پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام کرمانشاه با بیان اینکه تاحدودی نگران موضوع خشکسالی هستیم و امیدواریم از این نظر مشکلی ایجاد نشود، گفت: وضعیت اقلیمی استان کرمانشاه به گونه ای است که از نظر آب و هوایی، جاری شدن چشمه ها، وضعیت مراتع و کوهستانی بودن شرایطی فراهم شده که زنبورداری به طور مطلوب انجام  شود.

پرویزی فر تصریح کرد: ظرفیت‌های لازم برای تولید عسل در استان کرمانشاه وجود دارد و تلاش می‌کنیم که با توجه به بیانات رهبر انقلاب مانند سایر بخش ها در عرصه زنبور عسل نیز شاهد افزایش تولید باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه