اخبار داغ

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در البرز:

۷۰ درصد تست های کرونا در البرز مثبت است/ آمار بیماران بستری ۳ برابر شد

۷۰ درصد تست های کرونا در البرز مثبت است/ آمار بیماران بستری ۳ برابر شد
نورمحمد فردی گفت: سه برابر شدن تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان ها نشان می دهد که با یک وضعیت نگران کننده مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه به واسطه ۵ شهرستان قرمز و دو شهرستان نارنجی وضعیت شیوع ویروس کووید ۱۹ در استان نگران کننده است، گفت: اگر مردم و مسئولین اهتمام لازم را برای کنترل این پاندمی نداشته باشند وقوع فاجعه دور از انتظار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی رعایت پروتکل های بهداشتی با حساسی بیشتر، حذف دید و بازدیدهای غیرضروری و عدم حضور در اماکن سرپوشیده را از مهم ترین توصیه هایی دانست که مردم باید رعایت کنند و اظهار داشت: در حال حاضر تست پی سی آر حدود ۷۰ درصد از مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی مثبت است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در اسفند ۹۹ تنها ۲۰ درصد از تست های پی سی آر مثبت بود، تصریح کرد: به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اعلام خطر می کنم چرا که عادی اینگاری این ویروس در شرایط کنون بسیار خطرناک است و در حال حاضر ۸۴۹ نفر در بیمارستان های البرز بستری هستند.
,
 
,
فردی آمار بیماران بستری شده در اسفند ۹۹ را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و خاطر نشان داشت: سه برابر شدن تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان ها نشان می دهد که با یک وضعیت نگران کننده مواجه هستیم و مردم باید به واسطه حفظ سلامتی خود و خانواده توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
معاون استاندار البرز و رئیس ستاد مقابله با کرونا در خاتمه خاطرنشان داشت: با توجه به شرایط موجود، طبق رنگ بندی شهرها محدودیت‌هایی اعمال شده و صنوفی که به محدودیت‌های اعمال شده توجه نکنند، ۱۵ روز پلمب می‌شوند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه