اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

فاز توسعه خط تولید فرش ” افشار زرینه ” در میاندوآب راه‌اندازی شد

فاز توسعه خط تولید فرش ” افشار زرینه ” در میاندوآب راه‌اندازی شد
شیرازه محبت گفت: فاز توسعه خط تولید فرش ماشینی یک هزار و ۵۰۰ شانه با تراکم چهار هزار و ۵۰۰ و عرض چهار متر افشار زرینه در میاندوآب راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسام شیرازه محبت در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: این خط تولید به عنوان فاز توسعه فرش ماشینی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

وی افزود: بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت فرش افشار زرینه، برای راه اندازی این خط تولید یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

,

فرماندار میاندوآب گفت: فرش تولیدی در این فاز، یک هزار و ۵۰۰ شانه با تراکم چهار هزار و ۵۰۰ و عرض چهار متر یکی از بهترین و‌ کم‌نظیر ترین‌ها در جهان است.

,

شیرازه محبت اظهار کرد: این مجموعه تولیدی روزانه ۴۸۰ متر‌مربع فرش تولید می کند. و تولیدات آن علاوه بر استفاده در داخل کشور، به ۲۲ کشور جهان نیز صادر می‌شود.

,

وی تصریح کرد: تجهیزات به کار گرفته شده در این شرکت بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده که پس از چهار سال پیگیری به علت تحریم‌های ظالمانه و رفع مشکل حمل و نقل دریایی و ارزی راه‌اندازی شد.

,

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”  از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: سعی و تلاش ما در رفع موانع تولید بوده و راه اندازی این فاز تولیدی در ابتدای امسال نیز گامی در راستای توسعه و حمایت از تولید در شهرستان میاندوآب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه