اخبار داغ

سپاهان شانس اول قهرمانی است/ طلایی پوشان باید آمادگی خود را حفظ کنند

سپاهان شانس اول قهرمانی است/ طلایی پوشان باید آمادگی خود را حفظ کنند
مربی فوتبال گفت: سپاهان باید شرایط ایده ال خود را حفظ کند و حتی اگر لازم شد بازی تدارکاتی داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند؛ سپاهان در حال حاضر شانس اول قهرمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عابدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: لیگ برتر به هفته های حساس خود نزدیک می شود و همان طور که می دانیم بازی های رو دور برای تیم های مدعی بسیار اهمیت دارد در این زمان تیمی موفق است که کمترین اشتباه را داشته باشد و امتیاز از دست ندهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مربی فوتبال تصریح کرد: سپاهان هم از لحاظ عملکرد و هم از جایگاه جدول جایگاه خوبی دارد اما همه چیز تمام شده نیست و ما می بینیم در تیم پرسپولیس نیز با اضافه شدن چند بازیکن و در تیم استقلال نیز با تغییراتی که شکل گرفته است عملکرد خوبی دارند.
,
 
,
وی افزود: بازی های آسیایی در لیگ تاثیر گذاشته است اما فراموش نکنیم که همین قدر که بازی های آسیایی تیم حاضر را با توجه به بازی های بی وقفه ای که انجام می دهد، آماده نگاه می دارد ممکن است مصدومیت و یا نتیجه های بازی ها تیم را از لحاظ انگیزه ای دچار مشکل کند.
,
 
,
عابدی بیان کرد: سپاهان باید شرایط ایده ال خود را حفظ کند و حتی اگر لازم شد بازی تدارکاتی داشته باشد تا تواند بهترین نتیجه را کسب کند؛ سپاهان در حال حاضر شانس اول قهرمانی است.
,
 
,
این مربی گفت: البته عملکرد نویدکیا و کادر سپاهان حتی اگر قهرمان هم نشود خوب بوده و توانسته تیم یک دستی را ایجاد کند و بازیکنان در خدمت تیم باشند که این نکته قابل توجه ای است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه