اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کریمی با اشاره به آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کل پروژه احداث موزه دفاع مقدس استان مرکزی ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر عمده کار در بخش ساختمان گالری ها باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:از سال گذشته کار تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس شروع شده که بیش از یکصد نویسنده در این راستا تاکنون همکاری و مشارکت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

وی افزود: بیش از ۶۲۴ مدخل برای تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس تاکنون شناسایی شده که با توجه به نقش گسترده استان مرکزی در دفاع مقدس و مشارکت اقشار مردم انتظار داریم این مداخل بیشتر شوند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: ستاد دانشنامه استانی دفاع مقدس تشکیل شده که بیش از ۱۵۰ نفر که متشکل از فرماندهان دفاعومقدس، مسئولین، اعضای هیئت علمی و اساتید هستند در این کار مشارکت و همکاری می کنند.

,

وی بیان کرد: جشنواره منطقه ای فانوس در سالجاری به میزبانی استان مرکزی انجام می شود کهوانتطار داریم گروه های موزیک نیروهای مسلح استان در این راستا آمادگی لازم را پیدا کنند.

,

کریمی ادامه داد: خوشبختانه استان مرکزی در سال گذشته در جشنواره های کشوری خوش درخشید که در سه جشنواره توانست رتبه اول تا سوم را کسب کند و امسال با توجه به برگزاری بیش از ۷ جشنواره انتظار داریم استان عملکرد خوبی داشته باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس از پیشرفت ۷۷ درصدی برخوردار است که ۷۶ درصد محوطه سازی،  ۱۰۰ درصد ساختمان مدیریت، ۹۵ درصد عملیات اجرایی دیوار لاله ها، ۱۰۰ درصد سردرب ورودی، ۹۵ درصد محوطه عکس شهدا و ۹۰درصد محوطه پارکینگ پیشرفت فیزیکی دارند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه