اخبار داغ

برگزاری اولین مسابقات اسبدوانی رسمی پس از انتشار ویروس کرونا در مهد پرورش اسب اصیل ترکمن

برگزاری اولین مسابقات اسبدوانی رسمی پس از انتشار ویروس کرونا در مهد پرورش اسب اصیل ترکمن
مسابقات رسمی اسبدوانی اسب اصیل ترکمن برای اولین بار بعد از انتشار ویروس کرونا روز گذشته در پیست اسبدوانی روستای باغلق از توابع شهرستان رازوجرگلان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  موسی الرضا رازقی،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: در این مسابقات ۴۰ سر اسب  در هفت دور به رقابت پرداختند که در دور اول این مسابقات اسب، هدیه کولاک به مالکیت برادران انفاس اول،ادی بیک به مالکیت محمد کاوه دوم و سلیم خان به مالکیت علی انفاس سوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

, ,

 

,

رازقی افزود: در دوردوم، اسب جیران ساجدی به مالکیت حجت ساجدی اول شد، اسب شاه نور به مالکیت بصیر  محمدی دوم  و تیزپای توتلی به مالکیت نعمت پروین سوم شد .

,

وی ادامه داد: نتیجه دورسوم هم با مقام اولی آهو به مالکیت نفس الهی دومی سردارغلامان به مالکیت حاج فرج ربانی و سومی لاچین صحرا به مالکیت نصیر بهادری برگزار شد، همچنین در دور چهارم اسب تایلان اسحاق یزدانی اول،
متین خان به مالکیت برادران انفاس دوم و رخش ربانی به مالکیت اسماعیل ربانی نیز سوم شد .

,
,

 

,

, ,

 

,

وی همچنین به نتیجه دور پنجم نیز اشاره کرد و گفت : بچه سیناخ به مالکیت حبیب الله یزدانی اول، خوشبخت سرشار به مالکیت محمد جمالی دوم و  سمندرغلامان به مالکیت دردی رحمانی سوم شد، دورششم نیز با مقام اولی با اسب بیلر 2 به مالکیت آوا مخی سردار نوروزی، دومی با اسب سالارمحمدنیا به مالکیت براتعلی محمدنیا و سومی با اسب سایلان  همراه بود.

,

رازقی نتیجه دوره هفتم و پایانی را نیز اینچنین اعلام کرد و گفت: در دور هفتم اسب خوشبخت به مالکیت جبار محمدی اول، قرقی یایلاق به مالکیت علی دوم وحیدی مقدم و اسب آرزو حامد به مالکیت حامد قهرمانی مقام سومی را کسب کرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان راز و جرگلان همچنین با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی این مسابقات نیز گفت : در این مسابقات قرار بود ۸۰ سر اسب که از دیگر شهرهای استاننیز شرکت کنند که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی نتوانستند حضور یابند ضمن اینکه در زمان برگزاری این مسابقات حدود سه هزار تماشاگر حضور داشتند که با کمک جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی به حالت پراکنده نشسته و به تماشای مسابقات پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه