اخبار داغ

کمالوندی:

صنعت هسته‌ای ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد

صنعت هسته‌ای ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به با اشاره به حادثه تروریستی مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن (نطنز) گفت: صنعت هسته‌ای آنقدر عمق و نفوذ دارد و بیدی نیست که با این بادها بلرزد؛ قطعا ما در این صنعت پیروز هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی که به دلیل سقوط از ارتفاع در مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن(نطنز) در بیمارستان کاشان بستری است، با اشاره به حادثه تروریستی مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن (نطنز) گفت: صنعت هسته‌ای آنقدر عمق و نفوذ دارد و بیدی نیست که با این بادها بلرزد؛ قطعا ما در این صنعت پیروز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نبرد ما در صنعت هسته‌ای کشور ادامه دارد و با استقامت در این عرصه به پیروزی دست خواهیم یافت و یقین دارم که در صنعت هسته‌ای پیروز هستیم لذا مردم هیچ تردیدی در این زمینه نداشته باشند.

,

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ۴۰ سال تجربه دیپلماتیک دارم و هشت سال است که در صنعت هسته‌ای فعالیت می‌کنم؛ گفت: با شناختی که از صنعت هسته‌ای دارم، قطعا ما پیروز هستیم.

,

کمالوندی بیان کرد: نمی‌خواهم فقط اعتقادی بگویم اما با امکانات و تخصص توام با تعهد و دلسوزی و ایثار فعالان صنعت هسته‌ای کشور، پیروزی در این عرصه قطعی است و تردیدی ندارم که به اهداف خود می‌رسیم.

,

وی با اشاره به حادثه‌ای که برای او در مجتمع نظنز پیش‌ آمده است، اظهارکرد: به امید خدا زود بلند می‌شوم چرا که باید کارهای زیادی انجام دهیم؛ تا لحظه‌ای که جان داریم باید کار کنیم.

,

انتهای پیام/

,

منبع: ایرنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه