اخبار داغ

رئیس حوزه قضایی لاریجان آمل اعلام کرد؛

برخورد جدی دستگاه قضا با زمین‌خواران در لاریجان/ امنیت پایدار با برگزاری گشت‌های محله‌محور بسیج

برخورد جدی دستگاه قضا با زمین‌خواران در لاریجان/ امنیت پایدار با برگزاری گشت‌های محله‌محور بسیج
امین حسن زاده گفت:در راستای صیانت از اراضی ملی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به زمین ها و مراتع ملی برخورد جدی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امین حسن زاده صبح امروز در جلسه با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاریجان با هدف تعامل و تبادل نظر در موضوعات مهم کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های مهم این دادگاه دانست و افزود: با تلاش همکاران قضایی و اداری دادگاه عمومی بخش لاریجان موجودی پرونده‌های این بخش کاهش چشمگیری داشته است.

وی از اهمیت شورای های حل اختلاف گفت و خاطر نشان کرد: شکل‌گیری شوراهای حل اختلاف توانست با رسیدگی به اختلافات و دعاوی کوچک بخشی از بار دستگاه قضایی را کاهش دهد، چراکه مهم‌ترین وظیفه این نهاد، صلح و سازش و رسیدگی به اختلافات است که با این اقدام ویژه شاهد بهبود وضعیت و کاهش پرونده‌ها هستیم.

حسن زاده به برخورد جدی با ساخت و ساز های غیر مجاز، زمین خواری و کوه خواری اشاره کرد و افزود: در راستای صیانت از اراضی ملی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به زمین ها و مراتع ملی برخورد جدی خواهد شد.

وی با اعلام همکاری و حضور همه جانبه بسیجیان در منطقه و انجام گشت های محله محور و رصد اطلاعاتی تصریح کرد: با حضور بسیجیان و داشتن روحیه بسیجی بسیاری از مشکلات قابل حل است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج لاریجان نیز با اشاره به اقدامات فرهنگی اجتماعی و امنیتی بسیج در منطقه افزود: بسیج در همه شرایط و با تمام توان و ظرفیت در راستای خدمت رسانی به مردم،  کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلام ناب با دو بال شهادت و ولایت با الگوگیری از شهیدان در این مسیر مهم قدم برمی دارد.

حسن سلحشور با بیان اینکه خدمات بسیج طی این سال ها در زمینه خدمت رسانی به مردم همچون سیل زدگان، زلزله زدگان، ساخت خانه های محروم و به خصوص کمک رسانی و فعالیت در ایام بیماری کرونا بسیار چشمگیر بوده است یادآور شد: بسیجان منطقه لاریجان از آغاز شروع این بیماری منحوس با حضور همیشگی خود نسبت به توزیع محلول های ضد عفونی و ماسک و کمک در کنترل و جلوگیری ورود مسافران غیر بومی و اجرای طرح بسیار مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل و آمارگیری بیماران منطقه اقدام کرد.

وی از برگزاری گشت های محله محور بسیج در روستاهای لاریجان با عنوان "گشت رضویون خبر داد و گفت: با حضور بسیجیان در گشت های ویژه رضویون در محلات و با رصد دقیق اطلاعاتی از وقوع بسیاری از جرایم و تخلفات جلوگیری شده است.

 سلحشور در پایان افزود: از همکاری و ورود جدی و قاطع دستگاه قضا در برخورد با جرایم و تخلفات در منطقه تشکر کرده و حمایت خود را از دستگاه قضا در جهت حفظ حقوق عامه و اجرای عدالت در راستای اعتلای نظام اسلامی و ایران عزیز اعلام می دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه