اخبار داغ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

اجرای طرح «محله همدل» در ماه رمضان/ برگزاری کرسی تلاوت قرآن در گلزار شهدا کرمان بدون حضور مستمع

اجرای طرح «محله همدل» در ماه رمضان/ برگزاری کرسی تلاوت قرآن در گلزار شهدا کرمان بدون حضور مستمع
غلامحسین حقانی گفت: کرسی تلاوت قرآن را در محل گلزار شهدا کرمان بدون حضور مستمع خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام ماه رمضان با توجه به وضعیت قرمز اکثر نقاط استان گفت: سازمان، هیئت ها و مساجد همان گونه که تاکنون با ستاد کرونا همواره همدل و همراه بوده اند؛ در این شرایط نیز نگاه همدلی و هم فکری را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هیچ مسجدی در وضعیت پیش آمده تعطیل نمی شود و تنها تعریف کار مسجد تغییر پیدا می کند، عنوان کرد: ممکن است اجتماعات و نماز جماعت را نداشته باشیم؛ اما مساجد درگیر فعالیت اجتماعی خواهند بود؛ به عنوان مثال محل اجرای طرح شهید سلیمانی در مساجد است.

,

وی ادامه داد: از جمله فعالیت هایی که قرار است در ماه رمضان انجام شود، طرح «محله همدل» است که این طرح بر این اساس است که چنانچه مسجد، مکان فرهنگی و هیئتی با استفاده از بهترین طرح بتواند مشکل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .. از محله را برطرف کند، برای آن محله در پایان ماه رمضان مبلغ ۱۰۰ میلیون جهت رفع مشکلات در نظر خواهیم گرفت.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کرسی های تلاوت قرآن و مناجات خوانی در بستر فضای مجازی برگزار می شود، افزود: در شرایط شیوع کرونا اقتضائات مساجد و محلات متفاوت می شود و فضای مجازی در این بخش بسیار فعال هستند.

,

حجت الاسلام و المسلمین حقانی با بیان اینکه برگزاری مناجات خوانی های خانگی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور اعضای خانواده همچون ماه محرم را خواهیم داشت، ابراز کرد: طلبه ها، منبر، وعظ و تجمع نخواهد داشت؛ اما تبلیغ چهره به چهره و حضور در روستاها برای گفتگو با اهالی روستا انجام خواهد شد.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: کرسی تلاوت قرآن را در محل گلزار شهدا بدون حضور مستمع خواهیم داشت و همچنین کرسی تلاوت دیگری نیز با همکاری سازمان صدا و سیما مرکز کرمان جهت پخش از شبکه کرمان انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه