اخبار داغ

نماینده مردم تهران :

عملکرد مسئولان شهری تهران سیاست زده و قبیله گرایانه است

عملکرد مسئولان شهری تهران سیاست زده و قبیله گرایانه است
غلامحسین رضوانی با انتقاد از عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران تصریح کرد: عملکرد مسئولان شهری تهران سیاست زده و قبیله گرایانه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با تهران پرس با انتقاد از عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران تصریح کرد: عملکرد مسئولان شهری تهران  سیاست زده و قبیله گرایانه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
رضوانی در ادامه افزود: مسئولان شورای شهر و شهرداری تهران در زمینه هایی چون فرهنگی آنگونه که باید اقدام درستی را انجام نداده اند و فقط به دنبال این هستند تا نام خیابان ها آنطور که خودشان دوست دارند تغییر یابد. در این راستا سعی می کنند افرادی را که در طول چهل سال پس از انقلاب نقش بارزی درهیچ کدام از مسائل فرهنگی نداشته اند، چهره کنند و اقدام به نصب بنرهای این افراد در خیابان های شهر می کنند. این در حالی است که در کشور ما صدها هزار قهرمان نام آشنا و گمنام وجود دارد که می توانیم آنها را به مردم معرفی کنیم.
,
 
,
نماینده مردم تهران درباره اهمیت جایگاه شورای شهر نیز گفت: اگر افرادی که وارد شوراها می شوند افراد کاردان و سالمی باشند بسیاری از مشکلات شهری حل می شود و مسلما می توانند سرمایه  اجتماعی کشور را بالا برده و موجب افزایش اعتماد عمومی به ارکان حاکمیت شوند.
,
 
,
رضوانی در پایان بیان کرد:  اگر افراد از نظر تخصصی بنیه لازم را نداشته باشند مشکلات فراوانی ایجاد می کنند که نتیجه آن بروز تخلفات گسترده ای است که اخیرا در شوراهای شهر رخ داده است. این افراد متخلف در جایگاهی که قرار گرفته اند، باید خدماتی ارائه می کردند اما نه تنها  خدماتی ارائه ندادند، بلکه از جایگاه خود  نیز سوء استفاده کردند که این تخلفات در مجموعه شهری موجب بدبین شدن مردم به ارکان حاکمیت از جمله شورای شهر می شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه