اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

مانع زدایی و پشتیبانی باعث رونق خودبه‌خودی تولید می‌شود

مانع زدایی و پشتیبانی باعث رونق خودبه‌خودی تولید می‌شود
قاسم‌پور با بیان اینکه برای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" باید از آخر آن شروع کنیم، گفت: اگر مانع زدایی و پشتیبانی انجام شود قطعاً تولید خودبه‌خود در جریان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی خلیل‌آباد که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را " سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" نام‌گذاری کردند و ما برای تحقق آن باید از آخر آن شروع کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مانع زدایی و پشتیبانی انجام شود قطعاً تولید خودبه‌خود در جریان خواهد بود، خاطرنشان کرد: نشست یکشنبه‌های رفع موانع تولید از سال گذشته در شهرستان خلیل‌آباد راه‌اندازی شد که این نشست‌ها در سال جاری هم با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه اعضایی که عضو شورای فرهنگ عمومی هستند و در بحث اشتغال فعالیت دارند باید متناسبت با شعار سال برنامه‌های خود را ارائه دهند، تصریح کرد: در بحث اشتغال در جامعه هدف که درگیر آسیب‌های اجتماعی هستند باید دستگاه‌های متولی برنامه‌هایی ارائه دهند.

وی با تأکید بر اینکه خلیل‌آباد یک شهرستان مهاجرپذیر در بحث اشتغال است که نیازمند برنامه‌ریزی منسجم‌تری برای آن باتوجه‌به آسیب‌های اجتماعی وجود دارد است، اذعان کرد: مصوبات ستاد کرونا را شورای‌عالی امنیت ملی ابلاغ می‌کند و نباید این مصوبات را تفسیر کنیم.

قاسم‌پور با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان خلیل‌آباد از زرد به نارنجی تغییر وضعیت پیدا کرده است، عنوان کرد: تمام برنامه‌های ماه مبارک رمضان باید بر اساس رنگ‌بندی جدید و مصوبات ستاد کرونا اجرایی شود و همه اقشار جامعه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد، تشریح کرد: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی لازم باید توسط تمام افراد جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه