اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج بین نیازمندان شهرستان کرمانشاه توزیع شده است

بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج بین نیازمندان شهرستان کرمانشاه توزیع شده است
سعید بهشتی راد گفت: تا کنون بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج بین نیازمندان شهرستان کرمانشاه توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ سعید بهشتی راد امروز دوشنبه در آیین نهضت کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان که در سالن طاقبستان واقع در نمایشگاه پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع کرونا که رهبر انقلاب فرمان رزمایش کمک مومنانه را اعلام کرد سپاه و بسیج با تمام وجود پای کار آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به تشکیل بانک اطلاعات محرومین افزود: در ابتدا ۶۰ هزار خانوار در حوزه شهرستان کرمانشاه شناسایی شدند که پس از پالایش های صورت گرفته تعداد خانوارهای آسیب دیده از کرونا به ۴۰ هزار خانوار رسید.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج بین نیازمندان شهرستان کرمانشاه توزیع شده است.

سرهنگ بهشتی گفت: بخش عمده بسته های معیشتی برای محرومین در نظر گرفته شده است و بخشی هم برای آن دسته از مشاغل آسیب دیده از کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج پایه ثابت در رزمایش‌ کمک های مومنانه است، اظهار داشت: در این مرحله از کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود که ۳ هزار بسته آن مربوط به شهر کرمانشاه است.

سرهنگ بهشتی افزود: بر این اساس امسال در طول ماه رمضان ۷۵ هزار بسته معیشتی توزیع می شود که ۳۰ هزار بسته آن در بین نیازمندان شهر کرمانشاه توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: توزیع این بسته های حمایتی توسط گروههای جهادی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه