اخبار داغ

با کاهش ۴۸۵۷ واحدی شاخص؛

بورس قرمز پوش ماند اما فرابورس مثبت شد/ بهبود تقاضا در بازار سهام

بورس قرمز پوش ماند اما فرابورس مثبت شد/ بهبود تقاضا در بازار سهام
شاخص کل بورس امروز با ۴۸۵۷ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات بازار سهام از ۴۰ هزار میلیارد تومان گذشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز دوشنبه مانند تمامی روزهای معاملاتی سال جدید با گرایش منفی آغاز بکار کرد؛ هر چند با ادامه روند معاملات بهبود تقاضا بخصوص در نمادهای بزرگ را شاهد بود اما بورس در پایان قرمز پوش ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارشناسان انتظار داشتند بازار در روز جاری روند معاملات مانند روزهای گذشته را داشته باشد و رفته‌رفته شاهد حمایت خریداران و بهبود تقاضا باشیم که این اتفاق رخ داد.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۳۹۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۱۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۳۹۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۱۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۴۳ هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان رسید که بخش عمده آن مربوط به فروش اوراق دولتی است. ارزش معاملات خرد سهام حدود ۲۸۱۱ میلیارد بود و حقیقی‌ها بیش از ۳۳۱ میلیارد توما پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۸۵۷ واحد افت به یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۸ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۶۷۳ واحد نزول عدد ۴۳۴ هزار و ۶۹۷ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۸۵۷ واحد افت به یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۸ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۶۷۳ واحد نزول عدد ۴۳۴ هزار و ۶۹۷ واحد را ثبت کرد.,

امروز در بورس بیش از ۳۱۹ هزار معامله انجام شد که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون سهم و اوراق مالی بود  و ارزش آن به ۳۰۹۸ میلیارد تومان رسید.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند و نمادهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی نوری و فولاد مبارکه اصفهان با بیشترین اثر مثبت مان افت بیشتر شاخص شدند.

,

 

,

شاخص فرابورس ایران امروز بر خلاف بورس با رشد کم رمق مثبت بود و ۲۴ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد رسید.

, شاخص فرابورس ایران امروز بر خلاف بورس با رشد کم رمق مثبت بود و ۲۴ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۹۸۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در با انجام ۷۷ هزار معامله و به ارزش ۴۰ هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نماد شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، مدیریت انرژی امید تابان هور و شرکت آهن و فولاد ارفع با بیشترین اثر مثبت در سبز شدن شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و سرمایه گذاری صبا تامین بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه