اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان؛

توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری، محور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای تحقق شعار سال است

توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری، محور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای تحقق شعار سال است
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» گفت: رهبر انقلاب 3 موضوع مهم و کاملاً هوشمندانه را در این شعار فرموده‌اند که بر این اساس، توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری، محور برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای تحقق شعار سال قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نیروی انسانی، عامل اصلی در بهبود و ارتقای بهره‌وری در بنگاه‌های اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، موضوع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد مراکز جوار کارگاهی، بین کارگاهی و ضمن کار در بنگاه‌های اقتصادی، اهمیت خاصی پیدا کرده است.

,

انصاری افزود: آموزش‌های ارائه‌شده باید واقعا مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی و نیروی انسانی شاغل در این بنگاه‌ها شود.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در خصوص مانع‌زدایی‌ها از تولید گفت: در این زمینه، بحث‌های جلب مشارکت ذینفعان در آموزش‌های مهارتی مورد توجه است.

,

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت حداکثری بخش غیردولتی در آموزش‌های مهارتی استفاده کنیم، اظهار داشت: بنابراین قوانین و مقررات دست‌وپاگیر باید شناسایی شده و با ارجاع به اصلاح فرآیندهای ارائه خدمت منجر به تسهیلگری شود.

,

انصاری با بیان اینکه بخشی از آموزش‌های مهارتی، دولتی و بخش دیگر غیردولتی است، افزود: مشارکت ذینفعان و سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی در قالب موسسات کارآموزی آزاد و همچنین بنگاه‌های اقتصادی است که خودشان بتوانند مشارکت کنند.

,

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها مطابق با شعار سال و سیاست‌های ابلاغی دولت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور انجام شده است، اظهار داشت: بر این اساس، توانمندسازی و ارتقای بهره‌وری، محور برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای تحقق شعار سال قرار گرفته است.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در خصوص نحوه آموزش‌ها در وضعیت‌های مختلف رنگبندی کرونایی گفت: آموزش حضوری در وضعیت‌های قرمز و نارنجی تعطیل بوده و فقط محتوا به صورت مجازی ارائه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه 25 درصد آموزش‌های مهارتی به صورت تئوری و 75 درصد عملی است، خاطرنشان کرد: فعلاً آموزش‌های تئوری ارائه می‌شود تا برای آموزش‌های عملی نیز با توجه به رنگبندی و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان‌ها اقدام شود.

,

انصاری یادآور شد: تعهدات برنامه‌های آموزشی سال 99 هم در بخش تئوری و هم عملی به طور کامل و مطابق با رنگبندی‌ها محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه