اخبار داغ

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرسین خبر داد:

هرسین پایلوت اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل

هرسین پایلوت اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل
اصغر شهبازی گفت: از طرف یونیسف چهار شهرستان در کشور از جمله شهرستان هرسین به عنوان پایلوت اجرای طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر شهبازی در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه اظهار داشت: طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان هرسین با حمایت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراحل عملیاتی خود را می گذراند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرسین افزود:  از طرف یونیسف چهار شهرستان در کشور -از جمله شهرستان هرسین- به عنوان پایلوت اجرای این طرح در نظر گرفته شده، برای دانش آموزانی که به هر دلیل از ادامه تحصیل باز مانده اند و یا در ضمن تحصیل با مشکلات مالی مواجه شده اند و درآمد کافی برای ادامه تحصیل نداشته اند زمینه ادامه تحصیل را فراهم نمایند.

,

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح در شهرستان هرسین اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی و فنی و حرفه ای در شناسایی این افراد مشارکت دارند.

,

شهبازی در ادامه اظهار داشت: مرحله اول اجرای این طرح در قالب کمک های نقدی در اسفند ماه 1399 به تعداد 600 نفر از دانش آموزان جامعه هدف پرداخت شد که هزینه پرداخت شده به هر دانش آموز 500 هزار تومان می باشد.

,

وی افزود: در حال حاضر و به صورت هفتگی جلساتی با حضور ادارات عضو در راستای شناسایی افراد جامعه هدف برگزار می شود که امیدواریم با اجرای درست این طرح شاهد کاهش دانش آموزان بازمانده از تحصیل باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه