اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

توهم ادامه‌دار آقای سلبریتی؛ هشتگ‌زنی که دکتر می‌شود!

توهم ادامه‌دار آقای سلبریتی؛ هشتگ‌زنی که دکتر می‌شود!
مهراب قاسمخانی، فیلمنامه نویس که به بهانه های مختلف سیاسی و قضایی شروع به هشتگ زدن و نوشتن متن های غیر تخصصی می کند، این بار به بهانه قرمز شدن بیشتر کشور در شرایط کرونایی، با کنایه و تمسخر وزیر کشور را مورد خطاب قرار داده است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهراب قاسمخانی، فیلمنامه نویس که در فضای مجازی به بهانه های مختلف سیاسی و قضایی شروع به هشتگ زدن و نوشتن متن های غیر تخصصی و بیشتر از سر هیجان می کند، این بار به بهانه قرمز شدن بیشتر کشور در شرایط کرونایی، خطاب به وزیر بهداشت نوشته است: « تنها فرق من با وزیر بهداشت اینه که آمارا به اون زودتر می رسه... وگرنه منم برای فروکش کردن شیوع کرونا هیچ کاری نکردم. منم هیچ باری از روی دوش کادر درمان برنداشتم. منم واکسن وارد نکردم. منم فقط تاسف خوردم و ابراز ناراحتی کردمو منم هیچ کمکی به مشاغل آسیب دیده نکردم...به نظرم همه شرایط وزارت رو دارم. تازه من نقاشی خوندم و می تونم نقشه رو خیلی قشنگ تر رنگ کنم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

این اظهارنظرهای کنایه آمیز، بدون آگاهی و غیر تخصصی بارها از سوی این فیلمنامه نویس تکرار شده است. مهراب قاسم خانی، چند سال پیش هم در دفاع از «ریحانه جباری» قاتل مرحوم سربندی که به حکم اعدام محکوم شده بود، پست می گذارد و آه و وایلای چرا اعدام می کنید را سر می دهد.

, «ریحانه جباری»,

در سال 93 کمپین های هنرمندانی نظیر قاسم خانی باعث آزردگی شدید خانواده مقتول و همچنین ایجاد شدن سیل تهمت نسبت به آنها شد؛ نتیجه این دخالت ناعاقلانه اعدام ریحانه جباری بود و حتی تلاش های منطقی ستاد دیه و قوه قضائیه برای گرفتن رضایت خانواده مقتول به نتیجه نرسید.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, بیشتر بخوانید,

واکنش عصبی آقای نویسنده به سارق گوشی دخترش/ آقای قاسم‌خانی؛ زورگیر مظلوم دخترتان را ببخشید!

, واکنش عصبی آقای نویسنده به سارق گوشی دخترش/ آقای قاسم‌خانی؛ زورگیر مظلوم دخترتان را ببخشید!, واکنش عصبی آقای نویسنده به سارق گوشی دخترش/ آقای قاسم‌خانی؛ زورگیر مظلوم دخترتان را ببخشید!,

قصه وقتی جالب می شود که وقتی چند ماه پیش زورگویی به قصد دزدی، مزاحم دختر قاسمخانی می شود و گوشی او را می دزد، پس از دستگیری آن دزد، قاسمخانی با حضور در کلانتری  با عصبانیت و در حالیکه حتی می خواست به سمت سارق حمله کرده و او را کتک بزند، می گفت« من بچه بزرگ نکردم که یه گردن کلفتی مثل تو بیاد اینجوری کنه... الان سه هفته است که دختر من از ترس، از خونه بیرون نمیاد... من قطعا رضایت نمی دهم ... من واقعا تضمین می خواهم که این آدم دوباره سراغ دخترهای مردم نره... اصلا دوست ندارم همچین آدمایی تو خیابون باشن...»

, , ...,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, بیشتر بخوانید,

چرا مهراب قاسم‌خانی #جناب_زورگیر را نمی‌بخشد؟!

, چرا مهراب قاسم‌خانی #جناب_زورگیر را نمی‌بخشد؟!, چرا مهراب قاسم‌خانی #جناب_زورگیر را نمی‌بخشد؟!,

پس از واکنش قاسمخانی به این ماجرا، بسیاری از کاربران فضای مجازی با پست های کنایه آمیز، واکنش های قبلی قاسمخانی به ماجراهای مشابه را یادآور شده و خواستار ببخشش آن سارق شدند.

,

حالا آقای فیلمنامه نویس در کمال وقاحت، این بار نیز در امری کاملا تخصصی و پزشکی که به احتمال زیاد از اطلاعات و جزئیات آن ناآگاه است، ورود کرده و با متنی کنایه آمیز به همراه تمسخر به وزیر بهداشت، عملکرد او را زیر سوال می برد.

,

بهتر است به آقای قاسمخانی یادآور شویم که آقای نمکی در ابتدای شیوع کرونا ریاست ستاد ملی مبارزه با این ویروس را برعهده داشت که در ادامه مسئولیت این کار را برعهده مقامات دیگر قرار گرفت و از آن به بعد، اکثر راهکارها و پیشنهادهای وزیر بهداشت در این خصوص نادیده گرفته شد و کار به جایی رسیده که کنترل این ویروس دوباره از دست ستاد مذکور خارج شده است.

,

البته حمایت های بی دریغ آقای فیلمنامه نویس در زمان انتخابات از یک شخصیت سیاسی هنوز در خاطرمان مانده و نیاز به یادآوری مجدد ندارد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه