اخبار داغ

احداث بازارچه محلی در جرگلان کلید خورد

احداث بازارچه محلی در جرگلان کلید خورد
احداث پروژه بازارچه محلی بخش جرگلان واقع در حدفاصل روستای اشرف الاسلام و شهر یکه سعود امروز کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: بخش جرگلان دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت، ۴۶ روستا دارای شورا و دهیاری همچنین هفت روستا فاقد دهیاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

نجاهی گفت: احداث پروژه بازارچه محلی بخش جرگلان برای فروش تولیدات صنایع دستی این شهرستان و دیگر اقلام و کالاها خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: احداث این پروژه با تشکیل یک شرکت تعاونی توسط دهیاران روستاهای بخش جرگلان در دستور کار قرار گرفت و امروز کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد.

,

نجاتی همچنین عنوان کرد: این بازارچه محلی در زمینی به مساحت یک هکتار ساخته خواهد شد که این بازارچه ۷۷ غرقه فروش خواهد داشت.

,

بخشدار جرگلان در ادامه یادآور شد: برای ساخت این پروژه ۲۷۲ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دهیاری بخش جرگلان اختصاص داده می شود که تا به کنون ۹۵ میلیون تومان از این اعتبار برای تسطیح زمین و فنس کشی این پروژه اختصاص یافته و هزینه شده است.

,

وی همچنین با یادآوری این مطلب که این بازارچه در دست احداث در مجاورت پیست اسب دوانی جرگلان قرار دارد، خاطر نشان کرد: محل استقرار این بازارچه در مجاورت این پیست بر معرفی و عرضه هر چه بیشتر صنایع دستی و دیگر فعالیت های اهالی این منطقه از جمله فرش های دست بافت، تولیدات حاصل از نوغان داری و اسب ترکمن بسیار اثرگذار خواهد بود.  

,

نجاهی خاطر نشان کرد: احداث این بازارچه بر ایجاد هر چه بیشتر فرصت های اشتغال برای جوانان این منطقه بسیار موثر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه