اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس:

برنامه جلسات ترتیل و تفسیر قرآن کریم در اماکن‌متبرک استان فارس به صورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه جلسات ترتیل و تفسیر قرآن کریم در اماکن‌متبرک استان فارس به صورت مجازی برگزار می‌شود
حجت الاسلام و المسلمین رحیم صفری گرایی گفت: برنامه جلسات ترتیل و تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی و برخط توسط ۲۰ گروه در اماکن متبرک استان فارس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار «شیرازه» در خصوص برنامه های این نهاد ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه ریزی ها به این سمت و سو است که فعالیت های فرهنگی از طریق فضای مجازی و به صورت زنده برگزار شود لذا "برنامه جلسات ترتیل و تفسیر قرآن کریم" به صورت مجازی و برخط توسط ۲۰ گروه در اماکن متبرک استان فارس انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله دژکام نماینده رهبرانقلاب در استان فارس و آیت الله فاطمی از قم اجرا می‌شود و  همچنین جلسات سخنرانی مذهبی در کنار بقعه های اماکن متبرکه استان فارس به صورت مجازی انجام خواهد شد.
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: بنا داریم که در این ماه مبارک ۱۰ هزار بسته‌های معیشتی به صورت ارزاق و کارت خرید از محل اجرای نیت واقف خیراندیش که مربوط به ماه مبارک رمضان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.
,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه