اخبار داغ

سرپرست فرماندهی انتظامی میاندورود خبر داد

ناکامی سوداگران مرگ در میاندورود/ ۹ کیلوگرم تریاک از یک خودرو کشف شد

ناکامی سوداگران مرگ در میاندورود/ ۹ کیلوگرم تریاک از یک خودرو کشف شد
وحید محمدی از ناکامی سوداگران مرگ در میاندورود و کشف ۹ کیلوگرم تریاک از یک خودرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق انواع مواد مخدر توسط فردی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی‌ موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری دستگیر و مقدار ۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی میاندورود خاطرنشان کرد: پلیس در مقابله با قاچاقچیان مواد عزم جدی دارد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

محمدی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: بی‌تردید امسال هم همانند سال‌های گذشته، مردم مومن و پارسای استان با فرا رسیدن ماه مبارک خود را آماده می‌کنند تا با شعور و شعف وصف ناپذیر در مهمانی خدا شرکت کرده و از این فرصت بی‌نظیر کمال استفاده و فیض معنوی را ببرند.

وی تصریح کرد: ماه مبارک امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد؛ عمل به توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از ضروریات امروز جامعه است لذا پلیس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در این راه هم همراه مردم متدین و روزه‌دار خواهد بود.

محمدی در پایان گفت: براساس احکام نورانی اسلام، مسافران و بیماران از روزه داری معاف هستند اما لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه