اخبار داغ

فرماندار اسدآباد خبر داد؛

استقبال کم‌نظیر جوانان روستایی اسدآباد و چهرهای جدید برای حضور در انتخابات شورا/نام‌نویسی ۵۵۱ داوطلب شورای شهر و روستای اسدآباد

استقبال کم‌نظیر جوانان روستایی اسدآباد و چهرهای جدید برای حضور در انتخابات شورا/نام‌نویسی ۵۵۱ داوطلب شورای شهر و روستای اسدآباد
سعید کتابی با بیان اینکه در مجموعه 551 نفر داوطلب انتخابات دوره ششم شورا اسلامی شهر و روستاهای اسدآباد شدند، گفت: در این دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بیشترین آمار داوطلبان ثبت‌نامی را جوانان و افراد جدید و بدون سابقه نمایندگی شورا داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به برگزاری انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی در شهر و روستا، اظهار کرد:‌ در سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز با ثبت‌نام 110 نفر در انتخابات این دوره شورای اسلامی شهر، برای برگزاری انتخابات به حدنصاب رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی ثبت‌نام شده در هیأت اجرایی انجام و اسامی تأییدشده‌ها در این هیأت بر روی میز هیأت نظارت قرار گرفته و تا 7 اردیبهشت این هیأت نیز فرصت دارد نظرات خود را به فرمانداری اعلم کنند، افزود: البته اسامی رد صلاحیت‌ها را به‌صورت محرمانه به خود افراد داوطلب ابلاغ می‌شود.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برای انتخابات دوره ششم شورای اسلامی 3 شهر اسدآباد 110 نفر ثبت‌نام نهایی انجام دادند، افزود: البته از این تعداد 9 نفر انصراف دادند که 8 نفر آنان مربوط به شورای شهر اسدآباد و یک نفر از پالیز انصراف داد.

,

وی یادآور شد: در شهر اسدآباد 68 نفر، آجین 12 نفر و پالیز 21 نفر داوطلب شورای اسلامی شهر شدند.

,

کتابی یادآور شد: در انتخابات دور ششم شورای اسلامی روستاها نیز 450 نفر داوطلب شدند که از این تعداد 135 نفر در بخش پیرسلمان و 315 نفر در بخش مرکزی نام‌نویسی کردند.

,

وی با بیان اینکه با به حدنصاب رسیدن ثبت‌نام داوطلبان در 84 روستای شهرستان اسدآباد انتخابات برگزار خواهد شد، افزود: در دوره قبل شوراهای روستاهای اسدآباد برای برگزاری انتخابات شورا 5 روستا به حدنصاب نرسیده بود که در این دوره همه روستاها به حدنصاب رسیده‌اند.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: از 450 نفر داوطلب ثبت‌نام‌شده در دوره ششم انتخابات شوراهای روستاهای بخش پیرسلمان و مرکزی تعداد 439 نفر مرد و 11 نفر زن معادل 98 درصد مرد و 2 درصد زن هستند.

,

وی یادآور شد: نکته قابل‌توجه در انتخابات این دوره شوراها ثبت‌نام تعداد 308 نفر با چهره جدید و بدون سابقه نمایندگی شورا و 142 نفر باسابقه نمایندگی هستند.

,

کتابی با بیان اینکه خوشبختانه ازلحاظ سنی بیشترین ثبت نامی داوطلبان در رنج سنی جوانان راداریم، افزود: از تعداد 450 نفر 312 نفر جوان زیر 50 نفر در شورا داوطلب شدند.

,

وی در خصوص افزایش شعبات رأی در انتخابات 1400 ، گفت: هنوز بررسی دقیقی انجام نداده‌ایم اما اجازه افزایش شعبات را به دلیل وجود ویروس کرونا داریم.

,

وی در خصوص ثبت‌نام اعضای هیأت اجرایی در پای صندوق‌های رأی گفت: این امر توسط هیأت اجرایی انجام می‌شود که معمولاً از افراد باسابقه ، معتمد بودن و خواندن نوشتن انتخاب و معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه