اخبار داغ

فرماندار بختگان:

ضعف شدید در سیستم اینترنت مشکل اصلی مردم شهرستان بختگان است

ضعف شدید در سیستم اینترنت مشکل اصلی مردم شهرستان بختگان است
کاظمی گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا بسیاری از مشاغل به خصوص امر تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان در بستر اینترنت که آنلاین انجام می‌شود که آنتن‌دهی ضعیف تلفن‌همراه و ضعف شدید در سیستم اینترنت مشکل اصلی مردم شهرستان بختگان به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر کاظمی فرماندار بختگان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، در ابتدا به مسئله انتخابات که بحث داغ این روزهای جامعه است پرداخت و با اشاره به تعداد کاندیداهای مورد نظر برای هر شهر بخش و روستا در این شهرستان، عنوان کرد: تعداد 15 نفر داوطلب شورای شهر، 35 نفر داوطلب شورای بخش مرکزی و تعداد 61 نفر داوطلب به منظور کاندیداتوری در بخش حنا ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه،,
وی در ادامه به گوشه ای از وضعیت و تعداد آمار کرونایی های این شهرستان از ابتدا تا کنون اشاره کرد و افزود: از ابتدا پاندمی کرونا تعداد 883 نفر بیمار مثبت شناسایی و تعداد 14 نفر مرگ به علت بیماری کرونا در شهرستان رخ داده است، همچنین از ابتدای سال 1400 تا کنون نیز تعداد 106 نفر مثبت و 2 نفر بعلت بیماری کرونا فوت کرده‌اند.
,
 
,
 
,


وجود 40 واحد واگذاری شده و غیر فعال در بختگان
, ,
,
, وجود 40 واحد واگذاری شده و غیر فعال در بختگان,
 
,
کاظمی اشاره مختصری هم به شرایط و وضعیت صنعت در حوزه استحفاضی خودکرد و ادامه داد: این شهرستان دارای دو شهرک صنعتی آباده طشک و حنا می‌باشد که 20 واحد فعال و 40 واحد واگذاری شده و غیرفعال از جمله واحدهای صنعتی شهرستان هستند.

فرماندار بختگان با اشاره به اینکه هر واحد بین 10 تا 15 نیروی مشغول بکار دارد، اظهار کرد: کل اشتغال مستقیم این واحدهای تولیدی و صنعتی قریب به 350 نفر است.
 
,
,
,
,
کمبود آب آشامیدنی و مشکل کیفیت آب در شهرستان بختگان 
, کمبود آب آشامیدنی و مشکل کیفیت آب در شهرستان بختگان ,
 
,
عالی ترین مقام دولت در بختگان در بخش دیگری از این گفتگو به عمده ترین مشکلات شهرستان بختگان و روستاهای همجوار اشاره و اظهارکرد: عمده ترین چالش های شهرستان فقدان ساختمان اداری جهت ادارات جدید، عدم استقرار ادارات، کمبود آب آشامیدنی و مشکل کیفیت آب در این شهرستان است.

کاظمی مهم‌ترین و اصلی ترین مشکل منطقه را آنتن دهی ضعیف تلفن همراه و سرعت ضعیف اینترنت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و همه‌گیری بیماری کرونا بسیاری از مشاغل به خصوص امر تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان در بستر اینترنت که آنلاین انجام می‌شود و نیاز به بستری مناسب برای انجام اینگونه امور است اما آنتن دهی ضعیف تلفن های همراه و ضعف شدید در سیستم اینترنت مشکل اصلی مردم شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار بختگان در ادامه به بخشی از مطالبات مردم شهرستان هم اشاره کرد و ادامه داد: تاسیس ادارات تامین اجتماعی، پلیس+10، اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و تعزیرات، همچنین تجهیز و تکمیل بیمارستان آباده طشک از جمله مطالبات مردمی است.
,
,
,
,
,
 
,
اشتغال جوانان به عنوان مهم‌ترین و اساسی ترین مطالبه مردم منطقه
, اشتغال جوانان به عنوان مهم‌ترین و اساسی ترین مطالبه مردم منطقه,
 
,
کاظمی در پایان به اشتغال جوانان به عنوان مهم‌ترین و اساسی‌ترین مطالبه مردم منطقه که البته شاید جز مهم‌ترین مطالبات مردم در سراسر استان و کشور نیز باشد اشاره کرد.

به گزارش شیرازه، شهرستان بختگان از شهرستان‌های استان فارس است که در گذشته یکی از بخش‌های شهرستان نی‌ریز بوده که در ۱۰ مهر ۹۸ از بخش به شهرستان ارتقا یافت، این شهرستان در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ دارای ۳۲هزار و ۲۲۴نفر جمعیت بوده است.
,
,
, شیرازه،,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه