اخبار داغ

جلال‌زاده در گفت‌و‌گو با دانا:

اعضای کمیسیون امنیت ملی امروز از سایت هسته ای نطنز بازدید خواهند کرد

اعضای کمیسیون امنیت ملی امروز از سایت هسته ای نطنز بازدید خواهند کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز هیئتی از اعضای اعضای کمیسیون امنیت ملی برای بازدید از سایت هسته ای نطنز عازم شدند که بعد از بررسی های تخصصی گزارش این بازدید را به رئیس و نمایندگان مجلس ارائه خواهند کرد.
[

«وحید جلال زاده» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی صبح امروز عازم نطنز شده تا بررسی های لازم از اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی در سایت شهید احمدی روشن انجام دهند گفت: ساعتی پس از اطلاع از حادثه خرابکاری، کمیسیون امنیت ملی فعال شد و با دستگاه های مربوطه جلساتی را برگزار کرد تا کم و کیف حادثه را مورد تجریه و تحلیل قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی در نهایت تصمیم گرفت هیئتی را برای بررسی وضعیت به نطنز اعزام کند ادامه داد: در این بازدید بررسی های لازم را انجام داده و گزارش آن را به مجلس خواهیم داد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هدف خود در این اقدام خرابکارانه نائل نشده است تصریح کرد: این حادثه خرابکارانه خسارت حداقلی برای تاسیسات هسته ای نطنز به دنبال داشته است البته رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با جنگ روانی خلال این حادثه تروریستی را جبران کند.

,

جلال زاده با اشاره به اینکه در روزهای آینده خبرهای خوشی در راه است تاکید کرد: نطنز با قدرت بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و نسل جدید سانتریفیوژها در مجتمع شهید احمدی روشن آغاز به کار خواهند کرد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی در این اقدام خرابکارانه به حداقلی ترین هدف خود رسید عنوان کرد: دست و پا زدن های رسانه های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که به دنبال جنگ روانی هستند تا خود را پیروز صحنه خرابکاری نشان دهند.

,

جلال زاده خاطرنشان کرد: بعد از برگشت از این بازدید گزارش لازم را به مجلس ارائه خواهیم داد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه