اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه خبر داد؛

نام‌نویسی ۷۱۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در تربت حیدریه

نام‌نویسی ۷۱۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در تربت حیدریه
شرافتی راد گفت: با پایان مهلت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شورهای روستا، 718 نفر برای ورود به این عرصه در چهار بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ تربت حیدریه نام نویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شرفتی راد، فرماندار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: در بخش مرکزی ۳۰۳ نفر برای راهیابی به شوراهای روستایی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۷۸ نفر مرد و ۲۵ نفر زن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی تصریح کرد: از مجموع ۵۵ روستای این بخش در ۵۳ روستا بالای ۲۰ خانوار انتخابات شورای اسلامی برگزار می شود.
,
 
,
شرافتی راد گفت: همچنین ۲۶۷ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی بخش رخ ثبت نام کردند که از این تعداد، ۲۵۵ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند.
,
 
,
فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: از مجموع ۵۲ روستای بخش رخ ۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت شرایط تشکیل شورا را دارند و در تمامی آنها تعداد کاندیداها به حد نصاب رسیده است.
,
 
,
وی از نام نویسی  ۵۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی بخش بایگ تربت حیدریه خبر داد و افزود: از این تعداد، ۵۵ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند و در همه ۸ روستای بخش بایگ انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می شود.
,
 
,
فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: برای ۱۷ روستای بخش کدکن نیز تعداد ۹۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۶ نفر مرد و ۶ نفر زن هستند و در تمامی روستاهای این بخش از نظر تعداد ثبت نام، داوطلبان به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیده اند.
,
 
,
شرافتی راد گفت: سعی می کنیم تا زمان انتخابات برخی شعباتی که احتمال ترافیک در آن را داریم افزایش دهیم و در بخشی که فضا باشد فضای انتخابات را به فضای باز محصور صحن مدارس و یا مساجد منتقل کنیم.
,
 
,
وی بیان کرد: هر گونه تبلیغات زودهنگام، تخریب، تهدید، تهمت در فضای حقیقی و مجازی پیگرد قانونی دارد و فعالان مجازی مراقب باشند در این فضا تحت تاثیرافراد خاصی قرار نگیرند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه