اخبار داغ

جزء اولین کشورهای آغازکننده واکسیناسیون هستیم؛

علی‌نژاد: واکسن‌های تزریقی به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشور، دارای تأییدیه جهانی هستند

علی‌نژاد: واکسن‌های تزریقی به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشور، دارای تأییدیه جهانی هستند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حدود ۱۲۵ نفر از کاروان پارالمپیکی‌ها و حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران المپیکی مرحله اول واکسن را دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی در محل فدراسیون پزشکی-ورزشی اظهار داشت: به خاطر توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، ایران جز اولین کشورهایی هست که کاروان المپیکی و پارالمپیکی خود را واکسینه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای توجهات دولت به بحث قهرمانان ملی و سلامت آنها، براساس دستور وزیر ورزش تصمیم‌ گرفته شد تا واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی هرچه سریعتر انجام شود.

,

علی‌نژاد بیان داشت: پانزدهم فروردین اولین مرحله واکسیناسیون برای ورزشکاران پارالمپیکی انجام شد و امروز نیز برای ورزشکاران المپیکی انجام می‌شود. 

,
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نهایتا گفت: حدود ۱۲۵ نفر از کاروان پارالمپیکی‌ها و حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران المپیکی مرحله اول واکسن را دریافت کردند. همه واکسن‌ها هم مورد تایید سازمان جهانی هستند.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه