اخبار داغ

بخشدار مرکزی هرسین:

۳۶ روستا در بخش مرکزی هرسین واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند

۳۶ روستا در بخش مرکزی هرسین واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند
ولی دارایی نیا گفت: شاهد برگزاری انتخابات در سطح ۳۶ روستا در بخش مرکزی شهرستان هرسین خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی دارایی نیا در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه، در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای روستا در بخش مرکزی اظهار داشت: شهرستان هرسین دارای ۶۷ روستا می باشد که از این تعداد ۴۷ روستا دارای شرایط لازم جهت برگزاری انتخابات شورای اسلامی می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

بخشدار مرکزی هرسین با بیان اینکه  برای برگزاری انتخابات در هر روستا حداقل باید ۴ نفر ثبت نام کنند، افزود: تعداد افراد ثبت نام شده در مهلت تعیین شده  ۱۸۳ نفر که از این تعداد ۳۸ نفر زن و ۱۴۵ نفر مرد هستند که با این اوصاف ما شاهد برگزاری انتخابات در سطح ۳۶ روستا در بخش مرکزی خواهیم بود.

,

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ تمام روستاهای بخش مرکزی دارای جمعیت زیر ۱۵۰۰ نفر هستند لذا دارای شورای ۳ نفره خواهند شد.

,

دارایی نیا با بیان اینکه با عنایت به اینکه عزل و نصب دهیار از اختیارات شورا می باشد و اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و... بر اساس مصوبات شورا انجام پذیر خواهد بود اظهار داشت:  روستاهای دارای شورای اسلامی در بحث توسعه پایدار  و تشخیص نیازمندی ها و اولویت بندی انجام کار از وضعیت مناسبتری برخوردار خواهند بود.

,

وی افزود: اگر در روستاهای دارای شرایط برگزاری انتخابات، شورا تشکیل نگردد، انجام امورات آن روستا به شورای بخش محول خواهد شد که این امر موجب تشویق و ترغیب اهالی روستاها هم برای کاندید شدن و هم برای مشارکت آنها در امر انتخابات خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه